رکوردشکنی عجیب یک تخم مرغ در اینستاگرام!+عکس

کدخبر: ۲۶۲۴۸۳
اقتصاد نیوز:وقوع رویدادهای عجیب در دنیای مجازی پدیده تازه ای نیست. اما تبدیل شدن عکس یک تخم مرغ به پرلایک ترین عکس موجود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به سختی باورکردنی است.
رکوردشکنی عجیب یک تخم مرغ در اینستاگرام!+عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو،در دنیایی که هر روز اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می دهد تصویری از یک تخم مرغ کاملا معمولی توانسته با شکست «کایلی جنر»، سلبریتی مشهور آمریکا بیشترین تعداد لایک  اینستاگرام را به خود اختصاص دهد.

این تصویر هفته گذشته توسط اکانت مرموزی به نام world_record_egg@ در اینستاگرام پست شد و تنها ماموریت آن کنار زدن کارداشیان ها از تاج و تخت این شبکه اجتماعی بود. در کپشن این تصویر آمده:بیایید با ثبت رکورد جهانی بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام، رکورد ۱۸ میلیونی کایلی جنر را بشکنیم.

رکورددار قبلی در این زمینه تصویر دختر کوچک کایلی جنر به نام «استورمی وبستر» بود که حدود یک سال از انتشار آن سپری می شود. تا زمان انتشار این پست تخم مرغ مرموز توانسته بیش از ۲۳ میلیون لایک دریافت کند و به نظر نمی رسد به این زودی ها رقیبی برای آن پیدا شود.

کایلی جنر
 

نکته جالب اینجاست که خود کایلی جنر هم عکس تخم مرغ را لایک کرده است. علاوه بر این وی ویدیویی قدیمی از شکستن یک تخم مرغ روی خیابانی داغ را پست کرده که روی آن نوشته شده: «وقتی کایلی رکورد جهانی اکانت تخم مرغ را می بینید».

کمپین پشت پرده این ماجرا بدون انتشار تصویر یا علنی کردن ماهیتشان در واکنش به رکوردشکنی اخیر تنها با ارسالی متنی در استوری از کاربران تشکر کرده اند. ظاهرا این کمپین مربوط به چندین هنرمند است و هدفی جز کنار زدن جنر نداشته اند. 

کایلی جنر
با این حال سوالی که باقی می ماند این است که چرا یک تخم مرغ برای کنار زدن سلبریتی ها از قله شبکه های اجتماعی انتخاب شده است؟ اگرچه پاسخ این سوال فعلا مشخص نیست اما به نظر می رسد بخش عمده ای از شرکت کنندگان در این حرکت چندان از تسلط سلبریتی ها بر شبکه های اجتماعی و عصر دیجیتال دلخوشی ندارند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید