ترکیب احتمالی ایران مقابل عراق+عکس

کدخبر: ۲۶۲۷۲۱
اقتصاد نیوز:سومین بازی تیم ملی در دور گروهی جام ملت‌های آسیا امشب مقابل عراق برگزار می‌شود. دیداری که کی‌روش احتمالا تلفیقی از بازیکنان فیکس و ذخیر‌ه‌اش را به زمین می‌فرستد.
ترکیب احتمالی ایران مقابل عراق+عکس

 

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود،  کی‌روش بعد از بازی قبلی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که با توجه به نتیجه‌ای که در بازی عراق و یمن رقم بخورد، استراتژی‌اش را برای بازی مقابل عراق مشخص می‌کند. عراق با وجود پیروزی مقابل یمن، به تفاضل گل ایران نرسید و فردا تیم ملی برای صدرنشینی به یک تساوی نیاز دارد. اتفاقی که احتمالا منجر به نیمکت‌نشینی چند بازیکن فیکس و تاثیرگذار خواهد شد. 

یکی از مهم‌ترین بازیکنانی که احتمالا در بازی مقابل عراق استراحت خواهد کرد، اشکان دژآگه است. کاپیتان تیم ملی که در 31 سالگی، حسابی گل کاشت و در هر دو بازی قبلی تیم ملی جزو تاثیرگذارترین‌ بازیکنان تیم بود. همچنین احسان حاجی‌صفی که احتمالا در بازی‌های بعدی تیم ملی در مراحل بالاتر هم باید به تنهایی از پس سمت چپ دفاعی تیم ملی بربیاید و همین بازی فردا فرصت استراحت دارد. اتفاقی که برای مهاجمان تیم ملی نظیر طارمی و سردار هم شاید رخ دهد. 

شماتیک احتمالی تیم مقابل عراق

بازی با عراق بهترین فرصت برای کاپیتان تیم ملی هم هست که در چهارمین جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی پیدا کند. همچنین علیرضا جهانبخش که تازه دوران مصدومیتش به پایان رسیده و باید کم کم به ترکیب تیم ملی برگردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید