ماموریت لاریجانی به کمیسیون عمران برای بررسی علت سقوط بوئینگ ۷۰۷

کدخبر: ۲۶۳۵۶۰
اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران مجلس ماموریت داد تا علت حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش را بررسی کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام فاطمیه(س) به قرائت سخنانی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار اندر احوال و مناقب حضرت زهرا(س) پرداخت. بزرگی در مکتوب فاطمی به گذشت و فداکاری حاصل می‌شود. سختی‌ها، کلید پیروزی‌هاست. تحمل ناگواری‌ها در زندگی آن بزرگوار صحنه‌های تاریخی برای پیروان آن حضرت رقم زد و امروز ملت ایران که شیفته آن حضرت هستند، سربلندی خویش را در صراط فاطمی می‌دانند.

لاریجانی با سبعانه (وحشیانه) دانستن رفتار آمریکا با خبرنگار پرس تی‌وی، گفت: برخورد غیرقانونی با این خبرنگار نشانگر آن است که آمریکا «حقوق بشر» را برای دیگران می‌سراید و خود به سبک دولتهای پیرو خود در برخوردِ با خاشقجی، ملتزم است. اگر حوادث مشابه و بسیار ضعیف‌تر نسبت به این حادثه که در آمریکا اتفاق افتاد یا حوادثی ضعیف‌تر نسبت به آنچه که در فرانسه نسبت به تظاهرکنندگان اتفاق افتاد، در ایران رخ می‌داد صدای دفاع از حقوق بشر این کشورها، گوش عالمیان را کَر می‌کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این هم نمونه دیگری از سیاست‌ورزی دروغین در صحنه بین‌المللی است که خشونتِ حکمرانیِ خود را در لفافه الفاظ فریبکارانه مخفی می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیما در فرودگاه فتح، گفت: حادثه سوزناک و تاثرکننده‌ای بود و به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات را برای آن عزیزان آرزومندم.لازم است رسیدگی به مسئله سقوط و علت‌یابی آن را به طور جدی دنبال کرده و برای پیش‌گیری از این حادثه، پیشنهادات لازم را با دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش اظهار داشت: این حا دثه بسیار دردناک بود. لازم است کمیسیون عمران مجلس به طور جدی این امر را مورد رسیدگی و بررسی قرار دهد و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید