بیرانوند تیم ملی را به برد هدایت کرد

کدخبر: ۲۶۳۶۷۸
تیم فوتبال ایران در حالی نیمه نخست دیدار برابر عمان را با پیروزی 2 بر صفر به اتمام رساند که «علیرضا بیرانوند» ضربه پنالتی حریف را مهار کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف عمان رفته است.

این دیدار در ورزشگاه «محمدبن زاید» شهر ابوظبی و با قضاوت «سزار آرتورو راموس» از مکزیک در حال پیگیری است.

تیم ملی فوتبال که یکی از امیدهای قهرمانی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا محسوب می شود، شروع بسیار بدی داشت و در همان دقیقه نخست «سیدمجید حسینی» مهاجم حریف را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

«علیرضا بیرانوند» با واکنشی تماشایی ضربه پنالتی «احمد خالد مهاجری» کاپیتان عمان را مهار کرد.

تیم عمان در این دیدار عملکرد خوبی در دقایق آغازین داشت و خط دفاع ایران را تحت فشار قرار داد.

بازیکنان ایران در ادامه از شوک ابتدای بازی خارج شدند و به تدریج خود را به دروازه حریف نزدیک کردند.

در دقیقه 31 اشتباه وحشتناک مدافع عمان سبب شد تا «علیرضا جهانبخش» از این فرصت طلایی بهره لازم را برده و گل نخست را برای ایران به ثمر برساند.

برتری ایران ادامه یافت و در دقیقه 39 «مهدی طارمی» با خطای مدافعان حریف متوقف شد تا داور نقظه پنالتی را به سود ایران نشان دهد.

«اشکان دژاگه» کاپیتان تیم کشورمان این ضربه را به گل دوم تبدیل کرد تا تیم ایران، استرس ابتدای کار را به دست فراموشی بسپارد.

**ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، سیدمجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون

**ترکیب عمان:

حمد فرج الرواحی، محمد المسلمی، محمد الرواحی، محمد الحسنی، علی الجابری، رائد ابراهیم صالح، خالد الهاجری، احمد المهیجری، خالد البریکی، جمیل الیهمدی و محسن الغسانی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید