خبر بایکوت‌شدن شهردار تهران در رسانه ملی صحت دارد؟

کدخبر: ۲۶۴۴۶۶
اقتصادنیوز :شهردار تهران گفت: رابطه خوبی با صدا و سیما داریم و خوشبختانه صداوسیما خوب اخبار کارهای شهرداری را پوشش می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، اخیرا در فضای مجازی خبری نقل شد، مبنی بر اینکه بخش های خبری صداوسیما از پوشش اقدامات شهرداری تهران منع شدند. حالا شهردار تهران در مورد این شایعات به خبرنگار خبرآنلاین پاسخ داده است.

البته این اولین مرتبه ای نیست که چنین ادعایی در قالب خبر به رسانه ملی نسبت داده می شود. زمان حضور محمدعلی نجفی در جایگاه شهردار نیز در رسانه ها آمد که چهره شهردار برخلاف آنچه طی ۱۲سال گذشته در مورد قالیباف رایج بود از سوی رسانه ملی ‌پوشش داده نمی‌شود.

کار به جایی رسیده که حتی در نخستین نشست خبری شهردار تهران خبرنگار واحد مرکزی خبر در حضور خبرنگاران حاضر در جلسه وقتی نامش برای طرح سؤال از شهردار تهران قرائت شد از حضور در پشت تریبون خودداری کرد. از همان موقع بود که شایعه ممنوع التصویری محمد علی نجفی در میان اصحاب رسانه تقویت و باعث شد تا یکی از خبرنگاران از نجفی درباره صحت وسقم ممنوع التصویری‌اش درصدا و سیما بپرسد.

نجفی نیز در پاسخ از مصاحبه مفصلش با یکی از خبرنگاران صدا وسیما در حاشیه نشست با فرماندهان نیروی انتظامی سخن گفت و اینکه این مصاحبه از تلویزیون پخش نشد. محسن هاشمی هم به‌عنوان رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش در واکنش به سؤالات افکار عمومی، دلخوری خود از رسانه ملی را اینگونه مطرح کرد: در شرایطی که شوخی‌های اعضا در جلسات شورای شهر به‌صورت کامل از رسانه ملی منعکس می‌شود چرا اخبار مصوبات شورا بازخوردی ندارد؟

محسن هاشمی حتی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی دقیق این موضوع و دعوت احتمالی رئیس سازمان صدا و سیما به شورای شهر خبر داد.

این شائبه ها ادامه یافت تا نهایتا علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به سکوت خود درباره ممنوع‌التصویری شهردار تهران پایان داد و در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا محمدعلی نجفی شهردار تهران ممنوع التصویر شده است، در کمال تعجب گفت «نه! برای چه ایشان باید ممنوع التصویر باشند؟». حالا این سئوال درباره پیروز حناچی مطرح می شود.

پیروز حناچی درباره صحت خبر بایکوت شدن خود در رسانه ملی  گفت: فکر نمی کنم این طور باشد، من چنین خبری را دریافت نکردم و خیلی در رسانه ملی حضور دارم.

وی ادامه داد: رابطه خوبی با صدا و سیما داریم و خوشبختانه صداوسیما خوب اخبار کارهای شهرداری را پوشش می دهد.

شهردار تهران اظهار کرد: خدمات دادن به شهرداری تهران، خدمات دادن به مردم تهران است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید