خانه‌های شهرداری به کدام مدیران رسید/ صدور 200 حکم قضایی

کدخبر: ۲۶۲۹۷۷
اقتصادنیوز : محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران می‌گوید: تعداد واگذاری املاک به مدیران گذشته شهر تهران بیش از 200 ملکی است که شهردار تهران می‌گوید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اسکان نیوز، پیروز حناچی در یکی از جلساتی داخلی با مدیران شهری از در اختیار داشتن خودرو و واحد مسکونی 200 مدیر سابق شهری خبر داد .

به گفته حناچی چرا 200 واحد مسکونی و خودروی سازمانی در اختیار افرادی باشد که چندین نسل از مدیریت و همکاری ایشان در شهرداری می‌گذرد، اما همچنان در منازل مسکونی شهرداری ساکن هستند و از خودروهای شهرداری استفاده می کنند، تمامی این موارد باید ساماندهی شوند.

 محمود میر لوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و یکی از اعضایی که پیگیری هایی بیشتری درخصوص واگذاری املاک  انجام داده است به اسکان نیوز می گوید: واگذاری ها بیش از 200 ملکی است که شهردار تهران اعلام کرده است. این واگذاری ها بخشی از 2 هزار واحدی است که پیش از این اعلام کردیم.

متاسفانه این املاک به دو بخش از مدیران بیشتر واگذار شده است یکی مدیران سابق شهرداری  و دیگری مدیران بخشی که باید از از این املاک  مراقبت می کردند و حساب وکتاب های این املاک را نگه می داشتند.

 این عضو شورای شهر تهران می گوید: برای احقاق حق شهروندان و شهرداری می تواند اجاره بهای زمانی که این افراد در این خانه ها مستقر بودند را مشخص و از آنها دریافت کرد و در صورت تمایل دو طرف اجاره نامه جدید تنظیم شود  در غیر این صورت ملک تخلیه شود .

وی در پاسخ به این پرسش که اگر برخی مدیران، رفتار یکی از اعضای شورای شهر سابق را در برابر تحویل ملک شهرداری انجام داده و حاضر به تخلیه نباشند چه راهکاری پیش بینی شده است گفت: در این مدت 200 حکم قضایی صادر شده است و به همین دلیل ازدادسرای شعبه 37 تشکر کردم. اما این که چقدر این احکام اجرایی شده اطلاعی ندارم .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید