درخواست لیست دقیق مدیران بازنشسته شهرداری

کدخبر: ۲۵۵۱۹۵
اقتصادنیوز :سخنگو شورای شهر تهران می‌گوید: برای تعیین تکلیف مدیران بازنشسته شهرداری از معاونت توسعه منابع انسانی درخواست کرده‌ایم لیستی دقیق در این رابطه به شورا ارسال کنند، تاکنون یکی، دوبار این لیست به شورا ارسال شده اما خطا داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسکان نیوز، این هفته در صحن علنی شورای شهر تهران، علی‌محمد مختاری مدیرعامل فضا سبز و بوستان‌های شهرتهران  هم حضور داشت. مدیری قدیمی که بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه شفافیت ازمدیران شهری، 46 سال است که در شهرداری تهران مشغول به کار است.

او درجریان بررسی  اصلاحیه مصوبه اخذعوارض حفظ و گسترش فضا سبز چند جمله‌ای از هرس زودهنگام درختان تهران دفاع کرد. اما هیچ کدام از اعضا شورای شهر تهران از حضور این مدیرکه به نظر می‌رسید بعد از اجرا قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید از شهرداری برود تعجب زده نشده و واکنشی نشان ندادند.

علی اعطا، سخنگو شورای شهر تهران درخصوص تداوم حضور مدیرانی که هم از نظر سن و هم از نظر سنوات خدمت سقف پیش بینی شده در قانون را پشت سر گذاشته است، در شهرداری به اسکان نیوز گفت: این موضوع را باید از معاونت منابع انسانی پیگیری کنید. هنوز گزارشی در این خصوص به شورای شهر داده نشده تا وضعیت پرسنل روشن شود که بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان هر کدام از کارکنان وضعیت شان به چه صورت است.

او ادامه داد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مربوط به اشخاصی است که حکم بازنشستگی دارند و آن عده که هنوز حکم آن‌ها صادر نشده قانون شامل حال آن‌ها نمی‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: از معاونت توسعه منابع انسانی خواسته‌ایم که لیست دقیقی از وضعیت مدیران بازنشسته به شورا ارسال کند. یکی، دو بار این لیست ارسال شده که خطا داشته است و ما این بار لیست دقیق را خواسته‌ایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید