پاسخ اینستاگرام به یک شایعه

کدخبر: ۲۶۴۴۸۰
​اقتصاد نیوز:مسئولان اینستاگرام به شایعات پیرامون میزان مشاهده فالوورهای یک کاربر برای پست‌های جدید ارسالی واکنش نشان دادند.
پاسخ اینستاگرام به یک شایعه

.به گزارش اقتصاد نیوز، در طول سال گذشته، کاربران بار‌ها ادعا کرده‌اند که تنها ۷ درصد از فالوور‌های اینستاگرام، می‌توانند پست‌های آن کاربر را مشاهده کنند. این ادعا همچنین توسط کاربران فیس‌بوک و pinterest مطرح شده است. کاربران در این شبکه‌های اجتماعی اغلب برای کسب و کار‌های کوچک خود تبلیغات می‌کنند.

افرادی که ادعا می‌کنند پست‌های آن‌ها تنها توسط ۷ درصد از کاربران دیده می‌شود، از فالوور‌های خود می‌خواهند پست‌هایشان را لایک کرده و زیر آن‌ها کامنت "yes" بگذارند. به عقیده این افراد، این کار باعث می‌شود در رده‌بندی اینستاگرام پست آن‌ها بالا آمده و افراد بیشتری آن را ببینند.

این ادعا از ژانویه سال گذشته شروع شده اما به تازگی شدت گرفته و کاربران بسیاری را به اشتباه انداخته است. شرکت اینستاگرام به تازگی نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است. این شرکت با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: «ما متوجه یک موضوع در بعضی از پست‌های اینستاگرام شدیم که ادعا می‌کنند تنها ۷ درصد فالوور‌ها، یک پست را در فید خود مشاهده می‌کنند. ما دوست داریم این مسئله را شفاف‌سازی کنیم.»

اینستاگرام توضیح می‌دهد که در فید اینستاگرام، پست‌های همه افرادی که یک کاربر فالو کرده، نشان داده می‌شود اما ترتیب آن بر اساس زمان انتشار نیست. ترتیب نشان دادن پست‌های اینستاگرام بر اساس فالوور‌هایی است که کاربر بیشترین تعامل را با آن‌ها دارد. در نتیجه شما باید تمام پست‌های حساب‌هایی که فالو می‌کنید را مشاهده کنید اما باید صبور باشید و تا آخر فید خود همه پست‌ها را ببینید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام به این توئیت اینستاگرام پاسخ دادند و اعلام کردند که از الگوریتم جدید اعمال شده، راضی نیستند. بسیاری از کاربران فید زمانی را به این الگوریتم ترجیح می‌دهند.

در حالی که ادعای دیده شدن یک پست تنها توسط طریق ۷ درصد از فالوور‌ها اشتباه است، باید گفت که لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر هر پست واقعاً امتیاز آن را بالا می‌برد و باعث می‌شود افراد بیشتری آن پست را ببینند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید