محمدرضا تابش:

رواج فساد و تبعیض، نفس مردم را بریده‌است

کدخبر: ۲۶۴۹۹۹
اقتصادنیوز؛ محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: مردم نباید احساس کنند که انقلاب تثبیت شده تا مسئولان در آسایش و آرامش قرار بگیرند و مردم با تنگناها و سختی ها و مشکلات مواجه شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارزیابی میزان تحقق شعارهای مهم انقلاب از جمله عدالت و آزادی و قانون گرایی را ضروری می دانم و رفع کژی‌ها و اصلاح رویه های ناصواب تاکید دارم.

وی افزود: باید همانند دوران اول انقلاب بین مردم و حاکمیت همدلی و یکدلی حاکم شود و حاکمیت کمر خدمت خالصانه و مجاهدانه برای مردم ببندد و با شرح صدر و گذشت بیشتری با آن ها و فعالین عرصه مختلف برخورد کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در رنج هستند، کاهش قدرت خرید آن ها تورم و گرانی لجام گسیخته، رواج فساد و تبعیض نفس آن ها را بریده است، این ناملایمات را هوشمندانه و صبورانه برای حفظ استقلال و امنیت کشور تحمل می کنند.

وی اظهار داشت: مردم نباید احساس کنند که انقلاب تثبیت شد تا مسئولان در آسایش و آرامش قرار بگیرند و مردم با تنگناها و سختی ها و مشکلات مواجه شوند.

تابش تاکید کرد: دردآور است 14 میلیارد دلار یارانه کالای اساسی را نظام پرداخت کرده، امروز شاهد افزایش قیمت اینگونه کالاها و صف های طویل گوشت هستیم، این به جز سوءتدبیر، عدم نظارت بر حسن انجام امور و عدم توان تنظیم بازار که از وظایف مهم دولت است نیست، خواهمشندم وزرای مربوط به این مهم اهتمام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات کمبود آب معضل اتباع بیگانه و مهاجرین استان یزد کماکان به قوت خود باقی است. وزیر کشور و وزیر نیرو همت کنند و برای رفع این مشکل اقدام کنند.

وی گفت: افزایش نرخ بیکاری حیرت انگیز در استان یزد تا حدود 13 درصد تاسف آور است، استان ما 25 سال رتبه اول کنکور را در سطح کشور داشته است و الان بیشترین آمار فارغ التحصیلان بیکار در استان را داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید