ارزهای دیجیتال، ارز جهانی آینده ؟

کدخبر: ۲۶۵۸۲۷
اقتصاد نیوز:مدیرعامل شرکت نزدک ، به عنوان بزرگ ترین بازار معامله الکترونیک سهام در آمریکا، اخیرا طی اظهار نظر جالبی از بازار ارزهای دیجیتال حمایت کرده است
ارزهای دیجیتال، ارز جهانی آینده ؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، آدنا فریدمن، مدیر عامل کمپانی نزدک (Nasdaq Inc)، اخیرا مطلبی در شبکه اجتماعی لینکدین به اشتراک گذاشته و در آن مدعی شده که ارزهای دیجیتال این قابلیت را دارند که در آینده وضعیت پایداری در اقتصاد جهانی پیدا کنند. وی بر این باور است که ارزهای دیجیتال با گسترش در سراسر جهان و حمایت همه جانبه موسسات و نهاد های مالی، می توانند بخش بزرگی از اقتصاد ما را تشکیل دهند.

این اظهارات آدنا فریدمن، پیش از حضور او در انجمن جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس منتشر شد. این اجلاس، یکی از مهم ترین رویدادهای اقتصادی سال است که در حال حاضر، شهر داووس سوئیس آن را میزبانی می کند.

ارزش ارزهای دیجیتال

فریدمن بر این باور است که ارزهای دیجیتال، از ابتدا تاکنون یک چرخه حیات کلاسیک را تجربه کردند. ابتدا توسط پیشگامان توسعه داده شدند، سپس مدتی با شکست و ناامیدی روبرو شدند و اکنون وارد دنیای واقعی شدند یا به نوعی دوز واقعیت را دریافت کردند.

وی در ادامه توضیحات خود بیان کرد که رشد و گسترش بازار ارزهای دیجیتال،  نظارت و تعیین چارچوب های قانونی بیشتری را طلب می کند. خوشبختانه در حال حاضر، کشورهای زیادی در نقاط مختلف دنیا در حال تصویب و تعیین قوانین برای این ارزها هستند.

علاوه بر این، فریدمن به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر شرکت نزدک برای یافتن بهترین شیوه ها، با استارتاپ ها همکاری می کند که یکی از آن ها، صرافی Gemini است. شرکت نزدک تکنولوژی هوشمند نظارت بر بازار را فراهم کرده تا بر فعالیت های مشکوک تجاری نظارت شود.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، به گفته جوزف کریستین، معاون تیم رسانه نزدک، بورس اوراق بهادار نزدک اعلام کرده است که قراردادهای آتی بیت کوین، در نیمه اول سال 2019 عرضه خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید