شورولت کامارو جدید؛ هیولایی قدرتمند! +تصاویر

کدخبر: ۲۶۵۸۳۱
اقتصاد نیوز: مدل 2019 شورولت کامارو ZL1 1LE به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو دارای گیربکس 10 سرعته خودکار است و از موتور 8 سیلندر بهره می برد.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، مدل 2019 شورولت کامارو ZL1 1LE با طراحی جدید سپر جلو از راه رسید. این خودرو به گیربکس 10 سرعته خودکار جدیدی مجهز شده که از اواخر ماه فوریه در آن مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که به خودروهای مجهز به گیربکس دستی علاقه دارید، باید بگوییم این خودروی جدید شورلت در نمونه ای با جعبه دنده دستی نیز روانه بازار می شود.

مدل 2019 شورولت کامارو ZL1 1LE دارای جعبه دنده تقویب شده، سیستم الکترونیکی کنترل دیفرانسیل و سیستم مدیریت عملکرد کشش است. این خودرو از سیستم خنک کننده جدیدی بهره می برد که عملکرد آن را بهبود می دهد.

این خودرو از طراحی کاملا اسپرت بهره می برد و رقیب خودروی فورد موستانگ شلبی GT 500 که به تازگی معرفی شده، محسوب می شود (فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین موستانگ تاریخ).

در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 8 سیلندر قرار گرفته است. این موتور 6.2 لیتری با استفاده از توربوشارژر قدرتی برابر با 650 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور قادر به تولید حداکثر 880 نیوتون متر گشتاور است.

شورولت کامارو ZL1 1LE به بال عقب با جنس فیبر کربن مجهز شده است. نحوه طراحی سپر جلوی این خودرو به گونه ای بوده که هوای مورد نیاز موتور را به خوبی تامین کند.

شورلت برای کاهش وزن این خودرو تغییراتی را در آن اعمال کرده است. برای مثال ضخامت شیشه عقب در مقایسه با نسخه استاندارد کاهش پیدا کرده و همچنین وزن رینگ مورد استفاده در این خودرو نیز کمتر شده است. وزن این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد، 22 کیلوگرم کمتر است.

پکیج Track Performance شورولت کامارو ZL1 1LE قیمتی برابر با 7500 دلار دارد. در صورتی که خواهان سفارش این خودرو با گیربکس جدید 10 سرعته خودکار باشید، باید 1595 دلار هزینه اضافه به شورولت پرداخت کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید