دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات اعلام کرد:

عدم حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400

کدخبر: ۲۶۵۸۴۳
دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: اینکه آقای لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود و یا نه، به خوشان مربوط است اما رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت از وی نبوده و متفاوت خواهد بود.
 عدم حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی صوفی پنجشنبه در حاشیه افتتاح دفتر حزب پیشرو اصلاحات استان اردبیل افزود: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصمیم واحدی را در انتخابات اتخاذ خواهد کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در مرکز کارهای مربوط به انتخابات را به خوبی پیش می برد و قرار است این شورا در استان ها هم سامان یابد تا در باره نامزدهای مجلس شورای اسلامی تصمیم گیری شود.

او درباره استانی شدن انتخابات مجلس هم گفت: انتخابات استانی را مثبت ارزیابی می کنم چرا که این کار سبب پررنگ شدن نقش احزاب، سیاسی شدن لیست ها، ارتقاء سطح کارشناسی مجلس و برگزاری سالم تر انتخابات می شود .

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات با انتقاد از عملکرد مجلس دهم گفت: این مجلس منافع شخصی و جناحی را بر منافع ملی و عمومی ترجیح داده و در زمره ناکارآمدترین مجالس بعد از انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر گفتمان ها بر مبنای منافع ملی شکل گیرد مردم امیدوار خواهند شد و در آن صورت می توان مردم را به صحنه آورد.

صوفی نبود احزاب قوی در کشور را یادآور شد و اضافه کرد: یکی از ضعف ها در کشور نبود احزاب قوی و تاثیر گذار بوده و این آسیب جدی به جامعه وارد کرده است.

وی افزود: ساختار به گونه ای است که احزاب جایگاه لازم را درکشور ندارند و باید کاری کرد تا احزاب قوی و کارآمد شوند.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات در باره برخی مباحث پیرامون احتمال حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: لاریجانی کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد بود.

او اضافه کرد: اینکه لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود و یا نه، به خوشان مربوط است اما رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت از وی نبوده و متفاوت خواهد بود.

در این جلسه اعضای جدید حزب پیشرو اصلاحات شورای استان اردبیل معرفی شدند .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید