هشدار نماینده ولی‌فقیه در سپاه به جامعه هنرمندان

کدخبر: ۲۶۵۹۷۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه جامعه هنرمندان مواظب باشند تا سرباز دشمن نباشند، گفت: این انقلاب در دنیا، یگانه قدرتی است که توانسته ابهت استکبار را بشکند از این‌رو نباید کسی خود را طلبکار انقلاب بداند.
هشدار نماینده ولی‌فقیه در سپاه به جامعه هنرمندان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم اختتامیه اولین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر سپاه به همراه آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان و آنان که وعده داده‌اند انقلاب نمی‌تواند چهلمین سالگی خود را به چشم ببیند، باید گفت که الان ببیند که نه تنها جشن گرفته، بلکه پیشرفت کرده و ذلت دشمنان خود را جشن می‌گیریم.

وی افزود: انقلاب در این 40 سال فراز و فرودهایی داشته و شاهد توطئه‌هایی بوده ولی این توطئه‌گران بودند که با شکست روبه رو شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید به اینکه طبیعت آفرینش انسان به‌گونه‌ای است که از هنر هم لذت می‌برد و هم اثربخشی زیادی دارد، گفت: آن فرهنگ و گفتمانی در یک جامعه موفق‌تر است که بتواند از هنر استفاده کرده و آن را به استخدام خود درآورد.

وی بیان کرد: هنر سبک زندگی برای ما ساخته، روش و شیوه تولید می‌کند و هر کسی هنر را فراگیرتر کند موفق خواهد بود چراکه هنر به همه اختصاص داشته و مختص به یک گروه و سنین خاص نبوده و همه اقشار را پوشش می‌دهد.

حاجی صادقی تصریح کرد: هنر فرهنگی می‌تواند یک جامعه را به اهداف خود برساند، چراکه یکی از مهم‌ترین جلوه‌های چنین کنگره‌هایی این است که بگوید انقلاب اسلامی زنده بوده و چون زنده است حتما دشمن دارد، از این‌رو دشمنان یگانه راه برای ضربه زدن به انقلاب را استفاده از هنر می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا افرادی را در پشت تریبون قرار دهد که بویی از اسلام نبرده‌اند، چراکه در حال حاضر جبهه استکبار تنها راهی برای نابودی انقلاب بعد از چهار تجربه استحاله انقلاب را نفوذ میدانی و بهترین ابزار را هنر و هنرپیشگان می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمن هنرپیشگانی را ماموریت می‌دهد تا ارزش‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و به بهانه اینکه 40 سال ابتذال نداشته است، 40 سال انقلاب را زیر سوال ببرد.
حاجی صادقی تاکید کرد: بچه‌های انقلاب نمرده‌اند و زنده‌اند و اجازه نمی‌دهند تا این حمله استکبار و نفوذی‌ها و تلاش استحاله به جایی برسد.

وی اذعان داشت: برگزاری مراسم سپاه در تبریز، مرکز تمدن اسلامی به همه مسوولان، هنرمندان و افرادی که از سر سفره انقلاب به جایی رسیده‌اند، می‌خواهد نشان دهد که شهدا استاد هنر این انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: مسوولان مراقب باشند، چراکه دشمن از دریچه هنر جان انقلاب را بگیرد و سبک زندگی خود را در قالب هنر به ما دیکته کند.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان دینی به ما می‌گوید که ارزش زن به حجاب اوست نه به ابتذال، تصریح کرد: انفعال در برابر غرب نکته قابل توجهی است، چرا که هر روز یکی با ادبیات خاصی می‌خواهد ارزش‌های اسلامی را مخدوش کند در حالی که باید به آنها گفت شهدا و بچه‌های انقلاب زنده بوده و ما را هدایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم دشمن به جایی برسد، قطعا ما آنها را به عقب‌نشینی و شکست مفتضحانه وادار خواهیم کرد.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: از مردم می‌خواهم تا با قوت و با قدرت عملی و با اطمینان به نفس و با انسجام و همراهی وارد عرصه‌های شوند و بدانند در این میدان باز هم جبهه حق پیروز است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمده است که عالم را آماده ظهور کرده و برای تحقق آخرین مرحله عملیات حسینی فراهم کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: باید در این عرصه‌ها احساس تکلیف کرد و مرگ بر استکبار فرستاد و این پیام را به دشمنان داد که ما سر می‌دهیم، دست می‌دهیم، جان می‌دهیم ولی انقلاب نمی‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حاکم بر ما خداوند است، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب همین حاکمیت خداست و این ولایت خدا با ولایت ولی خدا تجلی می‌کند.

حاجی‌صادقی متذکر شد: در حاکمیت خدا مسیر حرکت بر ولایت‌فقیه است، ولی در نظام دیگر این طاغوت است که تصمیم می‌گیرد.

وی ابراز کرد: انتظار از هنرمندان داریم تا در همه عرصه‌ها در مسیر خدا پیش روند و بدانند که انقلاب بر گردن‌شان حق دارد و باید خود را مدیون انقلاب بدانند.

حاجی‌صادقی گفت: این انقلاب در دنیا، یگانه قدرتی است که توانسته ابهت استکبار را بشکند از این‌رو نباید کسی خود را طلبکار انقلاب بداند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه هنرمندان مواظب باشند تا سرباز دشمن نباشند، یادآور شد: باید برگزارکنندگان این مراسم‌ تلاش کنند تا این برنامه‌ها بوی انقلاب دهد.

وی اذعان داشت: باید فرهنگ جهاد اکبر را رواج داد، چراکه در حال حاضر دشمن به دنبال این است تا فشار اقتصادی، تهاجم فرهنگی و هنری در کشور ایجاد کند. از این‌رو باید با جهاد اکبر، یعنی با قلم،زبان،شعر و فیلم تلاش کرده و دشمن را در تحمیل رای و اراده خود ناکام بگذارند.

حاجی‌صادقی گفت: حضرت آقا از خطه آذربایجان که مورد علاقه شما هست به شما می‌گوییم که ما به معنای واقعی اهل کوفه نیستیم و ما حتی اهل مدینه زمان پیامبر هم نیستیم تا با لغزش فکری و عملی در جبهه مقابل ولایت قرار بگیریم بلکه ما بچه‌های سپاه با تمام قدرت در این میدان جدید تهاجم فرهنگی با قوت و قدرت ایستاده‌ایم.

وی گفت: همانند راهپیمایی 9 دی‌ماه در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضوری هنرمندانه‌تر خواهیم داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید