مسئولان اختلاف‌افکنی نکنند

کدخبر: ۲۶۵۹۸۴
امام‌جمعه الشتر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است، گفت: مسئولان از اختلاف‌افکنی دوری کنند و به خدمت‌گذاری به مردم بپردازند.
مسئولان  اختلاف‌افکنی نکنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، در نخستین روز از دهه فجر اعضای شورای اداری شهرستان سلسله با امام جمعه الشتر دیدار کردند.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر با تاکید بر لزوم یاد آوری آرمان های انقلاب اسلامی و برچیدن نظام 2500 ساله شاهنشاهی که یک حکومت ارباب و رعیتی بود، اظهار داشت: پایه های این حکومت 2500 ساله شاهنشاهی به دست عالمی دانا فرو ریخت و نظام غلط ارباب و رعیتی توسط امام خمینی (ره) بر چیده شد.

وی گفت: امروز منصب داران نظام جمهوری اسلامی از دل مردم و از روستاها آمده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

امام جمعه الشتر یادآور شد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و کسی که نقشه های دشمنان را بر ملا می کند مقام معظم رهبری است و مردم زیر پرچم ولایت از رهبری حمایت می کنند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند اما به برکت خون های ریخته شده پای انقلاب، نتوانستند موفق شوند، افزود: ما وظیفه داریم که اختلافات سلیقه ای را کنار بگذاریم و مطالبه گری به حق بکنیم، باید از هر چیزی که باعث اختلاف افکنی می شود دوری کنیم.

شریف خسروی فرماندار سلسله نیز در این دیدار گفت: باید با جان و دل برای مردم کار کنیم چون انقلاب اسلامی از دل مردم بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه آنچه برای مردم اهمیت دارد این است که نظام خدمتگذار مردم باشد، تصریح کرد: امروز انقلاب وارد چهل سالگی خود می شود، نباید در خدمتگذاری به مردم کم کاری کنیم؛ ملت ایران در همه صحنه ها حاضر بوده اند و از انقلاب حمایت کرده اند لذا شایسته خدمتگذاری صادقانه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید