نماینده ولی‌فقیه: «فضای مجازی» در بانوان فراگیر شده که معضلی جدی است

کدخبر: ۲۶۶۳۲۴
اقتصادنیوز؛ نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران ضمن اشاره به اینکه «دشمن می‌خواهد موریانه‌وار به شخصیت‌های خانواده‌ها و بانوان ورود پیدا کند»، اظهار داشت: اعتیاد و فضای مجازی در بانوان فراگیر شد که از معضلات جدی در جامعه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در جمع بانوان دستگاه‌های اجرایی مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه با توجه به ظلم‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی بود که فشارها و ظلم‌های زیادی را تحمل کرد چرا که انقلاب اسلامی اتحاد اسلامی و شیعی به‌وجود آورد و این اتحاد برای دشمنان قابل هضم نبود.

دشمن می‌خواهد موریانه‌وار به شخصیت‌های خانواده‌ها ورود پیدا کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم و نمونه بارز آن شهید طوسی است و سرمایه‌های زیادی را برای پایداری دین اسلام و مطرح کردن اسلام و تشیع کردیم، افزود: بانوان نقش مهمی در قبل و بعد انقلاب اسلامی داشتند و اکنون هم ارزش‌های زیادی برای حفظ خانواده و اخلاق خانواده دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مشکلات ما زیاد است و دشمن می‌خواهد موریانه‌وار به شخصیت‌های خانواده‌ها و بانوان ورود پیدا کند و از بین ببرد.

طبرسی با بیان اینکه طلاق معضل جدی در جامعه است و از هر چند ازدواج ناموفق است و خطر بزرگی است، گفت: اعتیاد و فضای مجازی در بانوان فراگیر شد که از معضلات جدی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران فضای مجازی را قربانی کردن ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: آسیب‌های اجتماعی است که ننگین و بدآموزی در غرب دارد که به خانواده های ما ورود پیدا کرد.

طبرسی اظهار کرد: مشاوران امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌های کلان فرهنگی را در دستورکار قرار دهند.

وی ادامه داد: حجاب در جامعه اسلامی در معرض خطر است و اگر استحکام و حلقه‌های زنجیره‌ای در خانواده‌ها گسستگی به وجود آید هیچ فرقی با کشورهای غربی نداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد قبول داریم اما اگر همدلی در استان داشته باشیم و مزاحمت‌های شغلی نداشته باشیم موفق خواهیم شد.

طبرسی ادامه داد: بانوان یکی از سهام‌داران انقلاب اسلامی هستند که باید فرهنگ همکاری و همدلی را باید احیا کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید