با گوش‌های خودم شنیدم که مقام عظمای ولایت FATF را قبول ندارند و بنده هم امضا نکردم

کدخبر: ۲۶۷۲۳۲
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین متعهد شده‌اند تا پایان امسال نسبت به راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک اقدام کنند که پیگیری‌ها هم ادامه می‌یابد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، داود محمدی نماینده منتقد دولت در مجلس در بین صلاتین جمعه شهر آبیک که در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر برگزار شد، گفت: ۱۱۰ واحد قطعه‌ساز در استان قزوین وجود دارد که ۱۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی افزود: واحدهای قطعه‌ساز زمین‌گیر شده بودند و مطالباتی از صنایع بزرگ خودروساز دارند که طی جلساتی با وزیر صنعت، اجازه ندادیم کارگران مشغول در این واحدها بیکار شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به طرح سوال یکی از نمازگزاران درخصوص امضای لوایح FATF، با اشاره به امضای استیضاح رئیس‌جمهور اظهار داشت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، مراجع عظام مخالف امضای FATF بودند. ما هم که در مسائل عبادی مجتهد نیستیم. به نظر مراجع مقید هستیم و حق نداریم امضا کنیم که امضا هم نکرده‌ام.

محمدی با بیان اینکه کسی درخصوص FATF اظهارنظر نکرده است، تصریح کرد: با گوش‌های خودم شنیدم که مقام عظمای ولایت FATF را قبول ندارند و بنده هم برای دفاع از حقوق مردم که واجب است، امضا نکردم. بنده مانند فرماندار و استاندار نیستم که از وزرات کشور ابلاغ بگیرم چراکه ابلاغ من، رأیای است که مردم داده‌اند و باید از حقوق آنان دفاع کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید