دلیل سفر نماینده ولی‌فقیه به لندن

کدخبر: ۲۶۸۳۲۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شایعه سفر درمانی من به انگلیس دروغ است، گفت: من هیچ بیمارستانی نرفتم، حتی به درمانگاه هم نرفتم و آن چیزی که در فضای مجازی گفته اند، کاملا دروغ است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، هدف سفر خود به کشور انگلستان را تبلیغ اسلام اعلام کرد و گفت: هدف از سفر بنده، تبلیغ اسلام به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه منطقه مأموریت تبلیغی ما، لندن و شهرهای اطراف آن همچون منچستر و بیرمنگام بود، تأکید کرد: برای ما کشور انگلستان را به‌عنوان مقصد تبلیغی انتخاب کرده بودند.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه ۴ میلیون مسلمان در آنجا وجود دارد، گفت: در بعضی از خیابان‌هایی که رفت‌وآمد می‌کردیم، تعداد زنان محجبه بیشتر از زنان بی‌حجاب بود و هرچند قدم یک مسجد وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به مقایسه وضعیت کنونی اروپا با قبل از انقلاب پرداخت و بیان کرد: پیش از انقلاب وقتی به انگلستان رفتم، در سرتاسر آن کشور صرفاً یک مجمع دینی و یک روحانی وجود داشت که به دیدن ما آمد، اما هم‌اکنون ده‌ها و صدها نفر روحانی وجود دارد و وقتی ما را برای شام و ناهار دعوت می‌کردند، نمی‌دانستیم چطور دعوت‌های آنان را اجابت کنیم.

آیت الله موسوی جزایری، گفت: در سفری که به آنجا داشتیم، نتیجه مراجعات پزشکی خود در ایران را صرفا به یک دکتر نشان دادم که او هم پس از بررسی های گسترده، نظرات پزشکان ایرانی را تأیید کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر اینکه شایعه سفر درمانی من دروغ است، تصریح کرد: من هیچ بیمارستانی نرفتم، حتی به درمانگاه هم نرفتم و آن چیزی که در فضای مجازی گفته اند، کاملا دروغ است.

وی با اشاره به بیماری خود، گفت: تشخیص پزشکان ایرانی و آن دکتر خارجی این بود که ضعف و بی حسی پاهایم، درمان مشخصی ندارد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به آیه «وَ مَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ»، تصریح کرد: وقتی که‌ عمر انسان زیاد می‌شود به طور طبیعی قوای انسانی تحلیل می‌رود، ما هم نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، البته تا آنجایی که بتوانم ادامه می‌دهم اگر هم در کسوت امام جمعه و نماینده ولی فقیه نتوانم ادامه دهم، همچنان نوکر و خدمتگزار شما خواهم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید