فعالیت های امدادی نوروز 98 /احداث 900 پایگاه هلال احمر

کدخبر: ۲۶۹۶۲۶
اقتصادنیوز : رئیس سازمان جوانان هلال احمر با تشریح فعالیت‌های این سازمان در ایام نوروز ۹۸ از استقرار ۹۰۰ پایگاه ثابت هلال احمر در سراسر کشور طی تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پانا ،شهاب‌الدین صابونچی درباره برنامه‌های سازمان جوانان هلال احمر در ایام نوروز ۹۸ گفت: همواره در سال‌های گذشته جمعیت هلال احمر برای خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز ورود داشته که بخشی از این فعالیت‌ها از سوی سازمان جوانان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ایمنی و سلامت نوروزی در ایام تعطیلات برگزار می‌شود، گفت: این برنامه در طول ۱۸ سال گذشته برگزار شده است و امسال نوزدهمین سال اجرای برنامه است که قرار است نوروز ۹۸ با حفظ هویت برنامه سعی شود هماهنگی‌های بیشتری با جمعیت هلال احمر انجام شود و چتر یکپارچه‌تری برای ارائه خدمات نوروزی به هموطنان صورت بگیرد که بخشی از آن امدادی و بخشی هم فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی است که دنبال می‌شود.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: معتقدیم همانطور که خدمات امدادی به هموطنان ارائه می‌شود، باید در کنار آن آموزش هم داده شود تا علاوه بر پیشگیری، فرهنگسازی نیز صورت بگیرد که این بخش با محوریت سازمان جوانان انجام می‌شود.

صابونچی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ حدود ۹۰۰ پایگاه هلال احمر در نقاط پر تردد ورودی شهرها، جاده‌ها و مراکز اقامتی سراسر کشور مستقر است و علاوه بر آن یکسری تیم‌های سیار نیز وجود دارد که خدمات مربوطه و آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری و فرهنگسازی به هموطنان ارائه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید