شرکت لامبورگینی وانت تولید کرد ! ؟ +تصاویر

کدخبر: ۲۶۹۶۴۱
​اقتصاد نیوز:تعدادی رندر کامپیوتری از طراحی احتمالی لامبورگینی اوروس پیکاپ در رسانه‌ها منتشر شده که احتمال تولید این مدل را می‌دهد.
شرکت لامبورگینی وانت تولید کرد ! ؟ +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز، در سال‌های اخیر با شدت گرفتن تب بازار خودرو‌های شاسی‌بلند، اکثر خودروسازانی که هیچ تجربه و سابقه‌ای در تولید این خودرو‌ها نداشتند نیز به عرصه تولید خودرو‌های SUV وارد شدند. سود سرشار تولید این قبیل خودرو‌ها موجب شد که شرکت‌هایی همچون لامبورگینی نیز از خطوط قرمز خود عبور کرده و به تولید شاسی‌بلند تحت برند خود تن دهند.

حال به نظر می‌رسد که ایده تولید پیکاپ (وانت)‌های لوکس و اسپرت نیز در ذهن برخی خودروسازان به عنوان پروژه‌ای سود‌آور در‌ حال شکل‌گیری است! این در حالی است که مرسدس‌بنز به تازگی به کمک شرکت نیسان از مدل X کلاس خود به عنوان یک پیکاپ لوکس رونمایی کرده و شرکت میتسوبیشی نیز خبر از تولید وانت‌های اسپرت و خاص در آینده می‌دهد. با این وجود احتمال همه‌گیر شدن این اتفاق دور از انتظار نیست.

از این رو یکی از طراحان خودرو «رِین پریسک» یک رندر کامپیوتری از پیکاپ احتمالی شرکت لامبورگینی بر پایه شاسی‌بلند اوروس طراحی کرده است. طراح در این رندر، بخش جلویی اوروس را تقریباً دست نخورده گذاشته و تغییرات را از میانه خودرو (ستون B) آغاز کرده است. جایی که ستون اندکی دچار خمیدگی شده و بخش پشتی وانت به صورت یک بخش مستقل از بدنه تعبیه شده است. تنها تغییر بخش جلویی به قسمت‌های جدید زیرین سپر مربوط می‌شود که نشان از روحیه آفرودپذیر این وانت خیالی دارد. همچنین در این طرح، لامبورگینی وانت دارای چرخ‌های عظیم آفرودی است که موجب افزایش ارتفاع شده و امکان پیمودن مسیر‌های خارج جاده‌ای دشوار را به خودرو می‌دهد.

با این تفاسیر انتظار اینکه لامبورگینی چنین خودرویی را در این کلاس تولید کند، بسیار غیرممکن تلقی می‌شود. چراکه این موضوع به کل از ماهیت برند لامبورگینی به دور است. هرچند ۱۰ سال قبل نیز گفته می‌شد که تولید خودروی شاسی‌بلند توسط لامبورگینی، رولزرویس، بنتلی و ده‌ها شرکت اصیل دیگر غیر ممکن است!

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Lamborghini Urus Pickup را مشاهده می‌کنید.

وانت لامبورگینی، شایعه یا واقعیت؟! +تصاویر

تصاویر مربوط به دیگر طراحان:

وانت لامبورگینی، شایعه یا واقعیت؟! +تصاویر

وانت لامبورگینی، شایعه یا واقعیت؟! +تصاویر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید