واکنش یک عضو شورای شهر به لیست حقوق مدیران شهرداری/ معاونان شهردار ۱۲ میلیون دریافتی دارند!

کدخبر: ۲۶۹۷۰۴
اقتصادنیوز: در حالی که اعلام شده است میزان حقوق معاونین شهردار ۵ تا ۷ میلیلون تومان است اما عضو کمیسیون حقوقی شورا میزان دریافتی برخی معاونان را ۱۰ تا ۱۲ میلیون عنوان کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در حالی که اعلام شده است میزان حقوق معاونین شهردار ۵ تا ۷ میلیلون تومان است اما عضو کمیسیون حقوقی شورا میزان دریافتی برخی معاونان را ۱۰ تا ۱۲ میلیون عنوان کرد.

ناهید خداکرمی عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورا در خصوص نظام پرداخت حقوق و مزایای معاونان شهردار، گفت: نظام پرداخت حقوق یک تعریف دارد و اضافه کاری تعریف دیگری دارد که در سامانه مشخص است.

وی با بیان اینکه کار شهرداری سنگین و طاقت‌فرسا است و باید ۲۴ ساعته آماده‌باش باشند، گفت: به حقوق یک ضریب اضافه کاری نیز تعلق می‌گیرد.

خداکرمی گفت: شورا مراقبت می‌کند کسی خارج از چارچوب پرداختی نداشته باشد و کمیته شفافیت شورا تلاش می‌کند شورا و اتاق شیشه‌ای درست کند. 

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورا در پاسخ به این پرسش که در روزهای اخیر میزان حقوق برخی معاونین شهرداری  ۵ میلیون تومان عنوان شده است،‌گفت: اینکه معاونین دقیقاً چقدر حقوق می‌گیرند، نمی‌دانم اما برخی معاونان ۱۰ تا ۱۲ میلیون و برخی هم شاید کمتر؛ چرا که همه معاونین یکسان حقوق نمی‌گیرند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حقوق پایه معاونین اعلام شده است، گفت: تلاش می‌کنیم که میزان دریافتی معاونین و مدیران شهری اعلام شود و این کار امکانپذیر است.

به اعتقاد خداکرمی، چیزی که مردم را آزار می‌دهد پنهان‌کاری و دروغ است و باید شفاف و مشخص رقم حقوق‌ها اعلام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید