تذکر نماینده شاهین‌شهر: عمده پیشنهادها در بودجه شبیه هم است

کدخبر: ۲۶۹۸۸۴
اقتصادنیوز: نماینده شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه عمده پیشنهادات نمایندگان در بودجه 98 شبیه هم است، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس تمام قوانینی را که بناست از آنان پول تراوش شود، پیدا، احصا و کدگذاری کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (شنبه) پارلمان در جریان بررسی لایحه بودجه سال 98 در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: عمده پیشنهادات نمایندگان در بودجه شبیه هم است، عدم ثبات قوانین باعث بی‌ثباتی در کشور می شود و هیچ کس نمی‌تواند تصمیم پایدار بگیرد.

وی خطاب به لاریجانی گفت: در سنوات گذشته شما بیشتر دقت می‌کردید که از تعداد احکام بودجه کاسته شود، به نظر می‌رسد هم‌اکنون این طور نیست، این که خود را سرگرم چند حکم کرده‌اید این را نشان می‌دهد. از آنجایی که بحث جداول و شرکت‌ها مطرح است با این پیشنهادات، فرصت کافی برای بررسی وجود نخواهد داشت.

حاجی‌دلیگانی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد من این است که به مرکز پژوهش‌های مجلس یک فرصت شش ماهه داده شود که تمام قوانینی را که بناست از آنان پول تراوش شود، پیدا، احصا و کدگذاری کنند که ما این همه خود را مشغول تصویب تبصره و متن نکنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان طوری که برای قانون برنامه ششم توسعه، احکام و تبصره‌های پنج ساله دادیم برای قانون بودجه هم این احکام و تبصره‌ها را باید در نظر بگیریم.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار توضیح داد: این اخطار وارد است، نمایندگان در پشنهادات خود این موضوع را در نظر بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید