انتقاد سندرز از موضع دوگانه ترامپ در قبال عربستان

کدخبر: ۲۷۰۷۳۰
سناتور «برنی سندرز» نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا از استانداردهای دوگانه دولت دونالد ترامپ در قبال ونزوئلا و عربستان انتقاد کرد.
انتقاد سندرز از موضع دوگانه ترامپ در قبال عربستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این سناتور ایالت ورمونت در گفت وگو با شبکه سی.ان.ان در خصوص اینکه چرا برخلاف موضع دولت آمریکا، «نیکولاس مادورو» را همچنان رئیس جمهوری ونزوئلا می داند، اظهار داشت: شاید بتوان گفت که انتخابات ماه می گذشته در ونزوئلا غیردموکراتیک بود اما هنوز روندهای دموکراتیکی در این کشور جریان دارد.
ترامپ و برخی کشورهای متحد آمریکا، انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا را که به پیروزی مادورو انجامید رد کرده اند و «خوان گوایدو» رهبر مخالفان را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناخته اند.
سندرز با اشاره مواضع ترامپ در مورد ونزوئلا گفت: جالب است که ترامپ نگران اوضاع ونزوئلاست اما در مورد آخرین انتخاباتی که عربستان برگزار شد چه نظری دارد؟ آه، در آنجا هیچ انتخاباتی برگزار نشده است. در عربستان، با زنان مثل شهروندان درجه برخورد می شود.
سندرز به دیدار آتی ترامپ و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در ویتنام نیز اشاره کرد و گفت: به نظر من، دیدار چهره به چهره با دشمنان فکر خوبی است. مایلم رئیس جمهوری آمریکا، ایران و عربستان را نیز گرد هم بیاورد.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید