بدهی حسین هدایتی به بانک سرمایه ۵۸۶ میلیارد تومان است

کدخبر: ۲۷۰۸۲۰
اقتصادنیوز: نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی گفت: هدایتی با تبانی با مدیران بانک ۵۸۶ میلیارد تومان از وجوه بانک سرمایه را خارج نموده است.

به گزارش ایسنا، در ابتدای اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور، در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام بصورت علنی آغاز شد.

در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام اظهار کرد: جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی دولابی، سید مهدی موسوی نژاد، مجتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان تشکیل و رسمی است.

وی در ادامه از نماینده دادستان خواست که کیفرخواست متهمان را قرائت کند که وی با حضور در جایگاه کیفرخواست متهمان را قرائت کرد.

نماینده دادستان اظهار کرد: در پرونده حاضر موسوم به پرونده گروه هدایتی، آقای حسین هدایتی دولابی در پوشش 8 فقره شرکت‌های صوری به نام طراحی پویان پاسارگاد، سروش تجارت سیمرغ، جاوید گشت هیرمند، جاوید گشت آرکا و چند شرکت دیگر اقدامات مجرمانه انجام داده است.

وی افزود: حسین هدایتی از طریق گماردن برخی اشخاص بی‌بضاعت به عنوان مدیران این شرکت‌ها به مقدار ۵۸۶ میلیارد تومان از وجوهات دریافتی از بانک سرمایه را خارج نموده و تسهیلات دریافت کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید