نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا: زمان آن رسیده پاکستان علیه تروریست‌ها اقدام کند

کدخبر: ۲۷۱۳۸۱
اقتصادنیوز: تولسی گابارد در واکنش به درگیری‌ها بین دهلی نو و اسلام‌آباد، در توییتی نوشت: مادامی‌که پاکستان مکانی امن برای تروریست‌ها فراهم کند، تنش‌ها میان دو کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تولسی گابارد، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و از نامزد‌های این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، در واکنش به درگیری‌ها میان هند و پاکستان در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: مادامی‌که پاکستان مکانی امن برای تروریست‌ها فراهم کند تنش‌ها بین دو کشور افزایش می‌یابد. زمان آن رسیده است رهبران پاکستان علیه افراط گرایی و تروریسم اقدام کنند.

وی در پیام دیگری نوشت: قلب من با خانواده‌های قربانیان عملیات انتحاری در هند و بسیاری از قربانیان ترور گروه‌هایی است که در طول سال‌ها صد‌ها غیرنظامی هندی و پاکستانی را کشته اند. زمان آن رسیده است رهبران پاکستان از ایجاد فضایی امن برای این تروریست‌ها جلوگیری کنند.

تولسی گابارد همچنین در پیام دیگری نوشت: تصمیمات روسای جمهوری که درکی از سیاست خارجی ندارند یا فاقد نگرش یا بصیرت برای اتخاذ تصمیمات دقیق و عاقلانه هستند به درد و رنج، مرگ و از بین رفتن جوامعی در داخل و خارج منجر می‌شود، آنهم در شرایطی که ما کشورمان را به‌دلیل هزینه جنگ‌های غیرضروری ورشکسته می‌کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید