پیام سفر بشار اسد به تهران

کدخبر: ۲۷۱۴۱۳
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سفر بشار اسد به ایران را میوه چینی زحمات پنج ساله مقاومت در سوریه تعبیر کرد و گفت: پیام این سفر شکست ناپذیری جبهه مقاومت بود.
پیام سفر بشار اسد به تهران

 

به گزارش اقتصادنیوز علالادین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر بشار اسد به ایران گفت: این سفر بسیار مهمی بود که می‌توان آن را میوه چینی زحمات پنج ساله در بحران تحمیلی به سوریه تعبیر کرد که با تلاش‌های دولت ملت و ارتش سوریه جمهوری اسلامی ایران روسیه و جبهه مقاومت چیده شد. این یک افتخار آفرینی برای مجموعه‌ای است که در مقابل جبهه حامیان تروریسیم یعنی آمریکا، متحدان اروپا و منطقه آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: این سفر نشان داد که آمریکایی‌ها علیرغم سرمایه گذاری‌های میلیاردی و استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی و بین المللی خودشان در مقابل جبهه مقاومت ناتوان هستند. همچنین منحی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی رو به افول است و علیرغم تمام برنامه ریزی های آمریکایی‌ها نقشه‌های آنها یکی بعد از دیگری نقش بر آب می‌شود.

بروجردی در پایان و در جمع بندی گفت: سفر بشار اسد نشان داد که تلاش‌ها برای شکست جبهه مقاومت به نتیجه نخواهد رسید و آنها ناگزیرند واقعیت‌های موجود را بپذیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید