انفجار نارنجک در جامو و کشمیر 2 کشته و 30 مجروح برجا گذاشت

کدخبر: ۲۷۲۳۴۴
اقتصادنیوز: یک مقام پلیس هند اعلام کرد: براثر انفجار یک نارنجک در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در شهر جامو پایتخت زمستانی ایالت جامو و کشمیر هند ، 2 نفر از مسافران این اتوبوس کشته و 30 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  'ان دی تی وی' نوشت: 'ام کی سینها' رییس پلیس شهر جامو گفت: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. 

وی با اشاره به اینکه هدف از این حمله برهم زدن امنیت منطقه بوده است،گفت: یک مظنون در ارتباط با این انفجار بازداشت شده است.

ایالت جامو و کشمیر هند از 14 فوریه (25 بهمن) تاکنون درحالت آماده باش قرار دارد.

در این روز یک شبه نظامی عضو گروه تروریستی جیش محمد خودرو بمب گذاری شده خود را در نزدیک یک اتوبوس حامل نیروهای امنیتی هند منفجر کرد.

در این حمله تروریستی دستکم 40 نیروی امنیتی هند کشته شدند.

جنگنده‌های هندی سه‌شنبه گذشته به مواضع گروه‌های تروریستی مستقر در پاکستان حمله کردند و به گفته مقامات هندی در این حمله 200 تا 300 نفر کشته شدند.

پس از آن پاکستان یک فروند جنگنده میگ 21 نیروی هوایی هند را سرنگون کرد و خلبان آن را بازداشت نمود. از سوی دیگر هند نیز یک جنگنده اف 16 پاکستانی را هدف قرار داد.

اسلام آباد روز جمعه این خلبان را به هند تحویل داد.

در پی تشدید تنش بین اسلام‌آباد و دهلی‌نو، «عمران خان» نخست‌ وزیر پاکستان خطاب به‌طرف هندی گفت: بیایید مسیر جدیدی برای مذاکره باز کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید