آتش سوزی شهر خلیل‌آباد مهار شد

کدخبر: ۲۷۲۳۹۳
اقتصادنیوز:مسئول آتشنشانی خلیل‌آباد گفت:حریق یک واحد منزل مسکونی واقع در خیابان باهنر از طریق سامانه فرماندهی ۱۲۵اعلام گردید که موجب اعزام تیم اطفا حریق از ایستگاه به محل حادثه شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مسؤول آتش‌نشانی خلیل‌آباد در توضیح چگونگی  آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در این شهرستان گفت: آتش‌سوزی در قسمت اتاق خواب منزل اتفاق افتاده بود که باعث خسارت به اسباب و وسایل اتاق خواب و دودزدگی کل منزل شد.

عادل حیدریان علت آتش‌سوزی را اتصال در  سه راهی برق عنوان کرد و گفت: هرماهه در سطح شهرستان حریق های  به علت جاماندن شارژرها ووسایل مختلف برقی به پریز برق وسه راهی ها اتفاق می افتد که گاها خسارات غیرقابل جبرانی به بار می أورد.

وی با اعلام اینکه  در زمان وقوع آتش سوزی هیچ یک از اعضای خانواده در منزل نبوده اند، افزود: قبل از خروج از منزل ورفتن به مسافرت کلیه اقدامات پیشگیرانه از قبیل بستن شیر اصلی گاز،جداکردن شارژرها از برق وچنانچه به هر دلیلی مانند استفاده از آدابتور اکواریوم و... که میبایست همیشه به برق باشد  ،حتما ضمن استفاده از سه راهی های حفاظ دار از مجاورت آنها با مواد سریع الاشتعال خودداری کنند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید