عذرخواهی یک استاندار از مردم

کدخبر: ۲۷۳۶۹۶
اقتصادنیوز: استاندار خوزستان گفت: بخاطر محقق نشدن وعده ام به مردم لالی در خصوص چهاربانده شدن مسیر مسجدسلیمان به این شهرستان ، عذرخواهی می کنم.
عذرخواهی یک استاندار از مردم

به گزارش اقتصادنیوز، غلامرضا شریعتی روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا درباره تمهیدات تسهیل تردد مهمانان نوروزی به شهرستان لالی اظهار داشت: اما به دلیل مشکلاتی که استان با آن مواجه بود نتوانسته ایم این وعده را عملیاتی کنیم و از همین بابت از مردم منطقه صمیمانه عذرخواهی می کنیم.
نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه این قول به هیچ وجه فراموش نشده است، افزود: پیش بینی می کنیم در سال آینده این امر محقق شود و رضایت اهالی شهرستان لالی فراهم کنیم.

* ساخت جاده میانبر به مسجدسلیمان زمانبر است
شریعتی همچنین در خصوص چهار خطه شدن مسیر اهواز به مسجدسلیمان بیان داشت: این پروژه به دلیل نیاز به ساخت 6 تا هفت کیلومتر تونل از جمله طرح های عمرانی بسیار سنگین و سخت استان است.
وی ادامه داد: با این وجود آغاز عملیات اجرایی جاده میانبر آن در سال جاری آغاز شد که با اتمام آن مسیر تردد به طول 40 کیلومتر کاهش پیدا می کند.
استاندار خوزستان یادآور شد: در مرحله اول ساخت 11 کیلومتر ابتدایی این مسیر آغاز شد و 380 میلیارد ریال اعتبار برای آن از منابع ملی و استان درنظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، مشکلات زیست محیطی متعددی در خصوص احداث این جاده مطرح بود که سرانجام با رایزنی های صورت گرفته مردادماه امسال عملیات اجرایی آن آغاز شد.
از جمله مشکلات مطرح شده در خصوص این پروژه عبور جاده اهواز به مسجدسلیمان از قلب تنها زیستگاه طبیعی قوچ و میش در خوزستان بود که در مقطعی با پیگیری های اداره محیط زیست خوزستان اجرای این پروژه عمرانی را با حکم قضایی متوقف کرده بود.
9931/6002

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید