اجازه سواستفاده از جشن نوروزی کردستان داده نمی‌شود

کدخبر: ۲۷۴۱۲۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اجازه نمی‌دهیم ضدانقلاب از حضور، شادی و احساسات پاک مردم، برنامه‌ها و جشن‌های نوروزی کردستان سوءاستفاده کند.
اجازه سواستفاده از جشن نوروزی کردستان داده نمی‌شود
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شوراها و روستاهای استان که در سالن جلسات شورا برگزار شد با بیان اینکه بنده همواره به جایگاه شورا و رأی مردم احترام گذاشته و اعتقاد دارم اظهار داشت: باید مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها نیز بیشتر به شوراها و نقطه نظرات آنان توجه کنند.

وی از ابلاغ بخشنامه‌ای در راستای توجه بیشتر به پیگیری مشکلات مشکلات مردم به فرمانداران و ادارات کل استان خبر داد و افزود: امیدواریم با تداوم این روند شوراها جایگاه اصلی خود را در سطح شهرستان‌ها پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و همکاری تمام دست‌اندارکاران مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصادی در استان را برطرف کنیم و سال آینده را با هماهنگی و جدیت بیشتر آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی کشور به‌واسطه توطئه دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکای جنایتکار به‌وجود آمده است و باید مردم همواره بیش از پیش هوشیار و اتحاد خود را حفظ کنند.

خوش‌اقبال تاکید کرد: باید نمایندگان مردم و شوراها در راستای حل مشکلات مردم و کسب رضایت‌مندی آنان گام بردارند و همه با هم در کنار هم و همگام با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام و معظم رهبری پیش برویم.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی باید همه جریان‌ها، احزاب، اقوام و گروه‌های سیاستی و همه کسانی که نظام، انقلاب و امام را دوست دارند متحد و در کنار هم باشند چرا که دشمن همه ما مشترک و با جنگ اقتصادی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم ضدانقلاب از حضور، شادی و احساسات پاک مردم، برنامه‌ها و جشن‌های نوروزی کردستان سوءاستفاده کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی برگزاری جشن‌های نوروز و برقراری نظم و امنیت به خود مردم سپرده می‌شود، یادآور شد: هیچ‌گاه ما مخالف شادی مردم نیستیم اما باید مراسمات نوروزی مردمی، در چهار چوب اسلام، نظام و مصوبات شورای تامین باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کردستان با همراهی و همگامی مردم و اشرافیت و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای برقراری نظم و امنیت، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و هیچ‌گونه ناامنی در این خطه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آمادگی میزبانی از میهمانان سراسر کشور را داریم، افزود: همه مردم و مسئولان در ایام نوروز و تعطیلات برای معرفی هر چه بیشتر این استان و جذب گردشگر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید