مسیر بجنورد- اسفراین با برف مسدود شد

کدخبر: ۲۷۴۶۸۸
اقتصادنیوز: کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: به علت بارش برف و کولاک شدید در گردنه اسدلی، مسیر ارتباطی بجنورد- اسفراین مقارن ظهر روز جمعه بسته شد.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ سرگرد محمد عمارلو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین بارش برف در گردنه امین الله در محور بجنورد-آشخانه و گردنه جوزک گزارش شده است و از رانندگان گذری از این مسیرها انتظار می رود با احتیاط رانندگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه بارش برف و باران در محورهای مختلف استان سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است گفت: رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.
وی تصریح کرد: از رانندگان درخواست می شود حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند، با احتیاط برانند و به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. 
سرگرد عمارلو در باره وضعیت ترافیکی در جاده های استان گفت: مسیر جاده آسیایی از شرق به غرب از مبادی ورودی استان از جنگل گلستان به سمت آشخانه، بجنورد، شیروان و فاروج نیمه سنگین گزارش شده است. 
کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر اصلی استان در محور غرب به شرق روان است و تردد بدون مشکل برقرار است. 
به گزارش ایرنا، هواشناسی خراسان شمالی برای استان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرده و به سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی جاده های کوهستانی و برف گیر و مه گرفتگی در گردنه ها و جاده ها هشدار داده است. 
خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و هر ساله میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید