مدیران ما بیشتر وقت خود را در جلسات می گذرانند

کدخبر: ۲۷۴۶۹۱
اقتصادنیوز - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وقت زیادی از مدیران ما در جلسات می‌گذرد، از مدیران خواهشمندم از جلسات و همایش‌ها بکاهند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ محمدرضا رضایی، جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود:بعضی مدیران حتی عضو 40 کارگروه هستند، مدیری که تمام وقتش در جلسات می‌گذرد دیگر وقتی برای رسیدگی و حل مشکلات مردم ندارد. 
وی بیان کرد:80 درصد مشکلات کشور به مدیریت داخلی و 20 درصد به تحریم‌ها برمی‌گردد. 
رضایی اظهار کرد:هزینه ها در کشور بسیار سنگین شده است و درموقعیت جنگ اقتصادی باید هزینه‌های غیرضروری حذف شوند. 
رضایی ادامه داد: مدیران باید در هزینه‌های جاری کشور صرفه‌جویی کنند و توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند. 
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: البته کشور ما ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های منابع طبیعی، نفت، گاز، پتروشیمی دارد و باید ظرفیت‌های دیگر را نیز شکوفا کند تا بتوان از مشکلات عبور کرد. 
این نماینده مجلس گفت: معادل قیمت نفت ظرفیت صادرات خدمات فنی مهندسی داریم و در همسایگی ما بازار خوبی برای این خدمات وجود دارد. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در سال 97 شاهد خروج آمریکا از برجام و بدعهدی اروپاییان برای حفظ برجام و ایجاد کانال مالی بودیم؛ مشکلات اقتصادی در سال 97 فشار زیادی بر محرومین وارد کرد و در تلاطم‌های گوناگون بازار سلاطین گوناگون کالا شکل گرفت. 
رضایی بیان کرد: در تلاطم‌های بازار خیلی‌ها آسیب می‌بینند و برخی ثروتمند می‌شوند و این نشان می‌دهد در مدیریت کشور خوب عمل نکرده‌ایم. 
وی اضافه کرد: در سال 97 شاهد قاچاق کالا و نوسانات شدید ارز بودیم و سرمایه کشور از بین رفت و حتماً نیاز هست در مدیریت اقتصادی کشور باز‌نگری شود. 
نماینده مردم جهرم استان فارس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این سال البته ما موفقیت‌هایی نیز داشتیم مثلاً دشمن تصمیم داشت چهلمین سال انقلاب را جشن نگیریم ولی با درایت رهبری و حضور مردم نقشه دشمن به شکست انجامید. 
رضایی گفت: یکی دیگر از موفقیت‌های ایران در سال 97 جمع شدن داعش در منطقه بود و ما موفق به پیروزی بر جبهه استکبار شدیم؛ همچنین ما تسلط کامل بر دانش نظامی و تولید موشک یافتیم که این‌ ابزار نظامی می‌تواند اقتدار کشور را تضمین کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید