احتمال وقوع سیل در ایلام/ دستگاه‌های امداد رسانی در آماده باش هستند

کدخبر: ۲۷۴۷۴۱
اقتصادنیوز : مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: با توجه به احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه جاری در سطح استان ایلام، می‌طلبد موارد ایمنی رعایت شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام ،سعید کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: با توجه به احتمال وقوع رگبار باران  و  رعد و برق  و جاری شدن  سیل  و طغیان رودخانه‌های فصلی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه جاری در سطح استان ایلام، می‌طلبد موارد ایمنی رعایت شود همچنین هم استانی‌ها و مسافرین نوروزی ضمن رعایت نکات ایمنی و در صورت مواجهه با حوادث احتمالی با نیرو‌های امدادرسان  هلال احمر  و  فوریت‌های پزشکی  تماس حاصل کنند.

کریمیان افزود: شهروندان و مهمانان نوروزی از اسکان، توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین دامداران هم با توجه به این هشدار و اخطاریه از چرای دام در مناطق مستعد سیلاب و رعد و برق اجتناب کنند.

مدیرکل بحران استانداری خاطرنشان کرد:از عصر امروز شنبه و در راستای کمک به حادثه دیدگان احتمالی، نیرو‌های خدمات‌رسانی شامل پلیس راه، حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و تمامی دستگاه‌های ذیربط افزایش خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید