سلفی بگیران بازهم دردسرساز شدند

کدخبر: ۲۷۵۱۴۲
اقتصاد نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه مردم از سلفی گرفتن و حضور در مناطق سیل‌زده جدا خودداری کنند گفت: ‌سلفی‌بگیران ‌در مناطق سیل‌زده یزد شرایط را برای نیروهای امدادی سخت‌ کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ طی این روزهای گذشته در اکثر نقاط کشور شاهد بارندگی‌های بسیار و جاری شدن سیل در نقاط مختلف کشور هستیم.

در این میان نیروهای امدادی برای کمک رسانی به سیل زدگان نیاز به آرامش و برنامه ریزی دارند تا بتوانند بهتر در انجام امور محوله خود به انجام وظیفه بپردازند.

در این بین افراد بسیاری نیز هستند که بدون توجه به این مسئله که حضورشان سبب کُندی خدمت رسانی و همچنین ایجاد شرایط سخت و بحرانی می‌شود، اقدام به حضور در مناطق سیل‌زده و رودخانه‌ها و سلفی گرفتن در مقاطع حساس می‌کنند.

به طور حتم تجمع مردم در کنار رودخانه‌ها و مناطق سیل‌زده نه تنها کاری از پیش نخواهد برد و سودی به همراه نخواهد داشت بلکه به نوعی از فعالیت نیروهای زحمت‌کش امدادی جلوگیری می‌کنند و اتفاقات ناگواری را رقم خواهند زد.

هادی هادی نسب، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در این خصوص گفت: متاسفانه مردم بدون توجه به شرایط حساس کنونی اقدام به حضور در رودخانه و سلفی گرفتن می‌کنند که این کارشان شرایط را برای نیروهای امدادی سخت‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در شهرهای درگیر سیل و دارای شرایط بحرانی حوادث ناگواری را در پی داشته که نیاز است مردم به هشدارها توجه کنند و از حضور در این مناطق جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه طی روزهای آینده شرایط حساسی است مردم به نکات آموزشی که در رسانه‌ها منتشر شده توجه داشته باشند و به شکلی رفتار کنند که ما کمترین مشکلات را در این خصوص داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید