تخلیه کامل 3 روستا در لرستان

کدخبر: ۲۷۵۵۲۱
نماینده ویژه استاندار لرستان در دورود از تشکیل اتاق بحران در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 3 روستای در معرض سیل به طور کامل تخلیه شده است.
تخلیه کامل 3 روستا در لرستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمدرضا صفی‌خانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تمام اقداماتی که برای پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی نیاز بوده تقریباً در شهرستان دورود انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 3 روستای امیرآباد، کامحمدرضا و سنگر بخش مرکزی دورود به طور کامل تخلیه شده‌اند، افزود: تلاش برای تخلیه سایر روستاهای در معرض سیلاب دورود ادامه دارد و امیدواریم با همکاری مردم این امر به طور کامل تحقق یابد.

نماینده استاندار لرستان در شهرستان دورود عنوان کرد: همچنین اتاق بحران دورود به ریاست فرماندار تشکیل و 24 ساعته در حال فعالیت بوده و نمایندگان دستگاه‌های امدادی و خدماتی حضور فعال و مستمری دارند و اقدامات لازم نیز در دستور کار قرار دارد.

صفی‌خانی اظهار داشت: در صورت وقوع سیلاب علاوه بر تیم عملیاتی یک تیم پشتیبانی نیز در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز هسته دوم وارد عمل شوند.

وی گفت: اولین توصیه این است که افراد مناطق در معرض خطر منازل خود را تخلیه کنند و اگر بحرانی وجود بیاید با تمهیدات اندیشیده شده تیم‌های متخصص وارد عمل خواهند شد و تمام تلاش این است که نیروهای امدادی و خدماتی بحران را مدیریت کنند و اگر نیاز باشد از نیروهای سازماندهی شده مردم استفاده خواهد شد.

نماینده ویژه استاندار در دورود افزود: تاکنون ستاد اسکان دورود نیز 80 خانوار را پذیرش کرده و البته پیش‌بینی‌های لازم برای پذیرش 12 تا 13 هزار نفر صورت گرفته و مشکلی در این عرصه نداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید