آماده‌باش در قزوین برای سیلاب

کدخبر: ۲۷۵۵۱۸
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی بارش 70 تا 90 میلی‌متری در استان و احتمال وقوع سیل تمامی دستگاههای امدادی قزوین در آماده باش کامل هستند.
آماده‌باش در قزوین برای سیلاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران روز یکشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور برنامه ریزی ، پیشگیری و آمادگی با هرگونه حوادث و سوانح احتمالی ناشی از ورود سامانه بارشی به استان در سالن باقر العلوم استانداری قزوین برگزار شد.

قدرت الله مهدیخانی در این جلسه اظهار کرد: میزان بارندگی که از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده، حجمی بالغ بر 70 تا 90 میلی متر است که این بارندگی از امشب آغاز می‌شود و نگرانی ما این است که رودخانه‌ها و کانال‌های استان ظرفیت این همه بارندگی را ندارد.

مهدی خانی یادآور شد: به منظور پیشگیری از سیلاب‌های احتمالی از شهرستان آوج و آبیک بازدید شده و باید هرچه سریع‌تر با استفاده از ظرفیت ماشین آلات موجود برای رفع مشکلات شهرستان‌های یاد شده اقدام شود.

وی بیان کرد: با ارسال پیامک به شوراها، دهیاری‌ها، امامان جماعت اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و از همه درخواست کرده‌ایم ضمن توجه جدی به هشدارهای مدیریت بحران احتیاط لازم را در کارها انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی برای کمک رسانی در حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند و با بسیج امکانات لجستیک و خودرویی برای مقابله با حوادث آماده مأموریت هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید