ارسال پیامک هشدار سیلاب به بیش از دو میلیون نفر

کدخبر: ۲۷۵۵۳۵
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: با ارسال پیامک به دو میلیون و 200 هزار نفر از مردم خوزستان و مهمانان نوروزی حاضر در این استان اعلام هشدار داشتیم.
به گزارش اقتصادنیوز، علی صالحی نساج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با وجود آبگرفتگی و سیلاب در برخی شهرهای خوزستان ارتباطات امن و پایدار در شرایط بحرانی را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه موفق بودیم.

وی افزود: روز سه شنبه هفته گذشته با ارسال پیامک به دو میلیون و 200 هزار نفر از مردم خوزستان و مهمانان نوروزی حاضر در این استان اعلام هشدار داشتیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان بیان کرد: هماهنگی‌های لازم بین اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، زیرساخت، تنظیم و مخابرات انجام شده و کشیک‌های شبانه روزی مستقر هستند که در صورت وجود مشکل سریعا اقدام کنند.

مدیرعامل مخابرات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های ستاد بحران در بخش ارتباطات و تأمین ارتباط در سطح استان مشکلی نداشتیم و ارتباط در سطح استان توزیع شد.

رحیم فلاح‌زاده در پایان گفت: در این بحران از یک هزار و 400 سایت کمتر از 30 سایت مختل شده که برای اتصال دوباره آنها دیزل ژنراتورها فعال شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید