اعلام نتیجه تماس شبانه رئیس‌جمهوری با وزیر کشور واستانداران استان‌های غرب و جنوب

کدخبر: ۲۷۵۶۱۲
اقتصادنیوز:رئیس جمهوری پس از اخذ گزارش وزیر کشور و تماس تلفنی با استانداران استان های غرب و جنوب بر اختصاص تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی برای مدیریت نهایی سیلاب ها و تا اطمینان کامل به سلامت مردم در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.
اعلام نتیجه تماس شبانه رئیس‌جمهوری با وزیر کشور واستانداران استان‌های غرب و جنوب

به گزارش اقتصادنیوز از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،  حسن روحانی شامگاه یکشنبه و در گفت وگویی تلفنی با وزیر کشور و نیز تماس تلفنی با استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور، آخرین گزارش ها از بارش ها ، آبگرفتگی و وقوع سیلاب در استان های مختلف را بررسی کرد.
رئیس جمهوری پس از اخذ گزارش وزیر کشور و استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور؛ از تلاش مجدانه استانداران و فرمانداران سراسر کشور به عنوان روسای ستادهای بحران مدیریت و همچنین سایر دستگاه های اجرایی شامل نیروهای امدادی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و تشکل های جهادی و مردمی که با هماهنگی مشغول خدمت شبانه روزی به هموطنان هستند، تقدیر کرد.
 روحانی در این گفت و گوهای تلفنی همچنین بکارگیری همه ظرفیت های فنی و رسانه ای را برای اطلاع رسانی دقیق و‌ بهنگام درخصوص کانون های بارش و نقاط احتمالی آبگرفتگی و سیلاب، بویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه ها ضروری دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید