چرا قابلیت جدید جیمیل به درد تنبل ها می خورد؟

کدخبر: ۲۷۵۹۷۴
​اقتصاد نیوز:جیمیل از یک قابلیت جدید ویژه رونمایی کرده که به نظر می رسد به درد تنبل هایی می خورد که از بچگی با موضوع انشا هم مشکل داشتند. درواقع این ویژگی جدید به شکل هوشمند به کاربران موضوع پیشنهاد می دهد.
چرا قابلیت جدید جیمیل به درد  تنبل ها می خورد؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  انتخاب، جیمیل از یک قابلیت جدید ویژه رونمایی کرده که به نظر می رسد به درد تنبل هایی می خورد که از بچگی با موضوع انشا هم مشکل داشتند. درواقع این ویژگی جدید به شکل هوشمند به کاربران موضوع پیشنهاد می دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از افراد عادت دارند اول متن ایمیل خود را بنویسند و بعد موضوع انتخاب کنند. البته وقتی صحبت از ایمیل های کاری و اداری باشد مشکل چندان پیچیده نیست اما وقتی قرار است ایمیل شخصی و دوستانه ارسال شود ماجرا کمی سخت می شود.

گوگل اعلام کرده که ویژگی "Smart Compose Gmail"  می تواند بر اساس متن ایمیل کاربران موضوع خاصی را برای ایمیل های کاربران پیشنهاد کند. درواقع می توانید هنگامی که ایمیل خود را به پایان می رسانید و قصد دارد موضوع انتخاب کنید از جیمیل کمک بگیرید. تنها کافیست نشانگر صفحه نمایش را روی بخش موضوع کمی حرکت دهید تا با گزینه Smart Compose  رو به رو شوید.

گوگل در یک پست وبلاگی در این خصوص، گفت: "ما بر اساس شواهد پیشنهاداتی را با کمک هوش مصنوعی به کاربر ارائه می دهیم و تلاش داریم شیوه های نوشتن ایمیل کاربران را ارتقا دهیم."

گوگل پیش از این نیز هوش مصنوعی نوشتاری ویژه کاربران جیمیل را طی سال گذشته ارتقا داده بود و به کاربران پیشنهاداتی برای تایپ کلمات ایمیل ارائه می داد. اگر Smart Compose را خاموش کرده اید، می توانید آن را با رفتن به بخش تنظیمات و پیدا کردن دسترسی Experimental در بخش عمومی ببندید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید