اعلام رسمی قیمت خودرو لکسوس جدید

کدخبر: ۲۷۶۰۲۹
اقتصاد نیوز: قیمت لکسوس RC F مدل 2020 مشحص شد.
اعلام رسمی قیمت خودرو لکسوس جدید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، لکسوس قیمت خودروهای RC F 2020 و RC F Track Edition را برای ایالات متحده آمریکا اعلام کرد. در حالی قیمت لکسوس RC مدل 2020 در نسخه پایه برابر با 64,750 دلار در نظر گرفته شده، نمونه Track Edition آن با قیمت پایه 96,650 دلار به فروش می رسد. قیمت ها بدون هزینه حمل به مقصد هستند.

اختلاف قیمت نسخه استاندارد و Track Edition برابر با 31,900 دلار بوده که بسیار زیاد است. در حالی که هنوز مدل Track Edition این خودروی ژاپنی را مورد بررسی قرار نداده ایم، می توانیم تفاوت های آن با نسخه استاندارد را بیان کنیم.

همانطور که می توان از نام آن حدس زد، با یک خودروی تولید محدود روبه‌رو هستیم که روی لذت رانندگی تمرکز کرده است. این خودرو به صورت استاندارد به ترمزهای کربن سرامیکی برمبو به همراه کالیپرهای 6 پیستونه آن مجهز شده است. وزن این ترمزها در مقایسه با نمونه استاندارد، 22 کیلوگرم کمتر است.

لکسوس برای کاهش وزن بیشتر این خودرو از رینگ های بسیار سبک 19 اینچی BBS استفاده کرده است. هر یک از چرخ های این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد، 0.68 کیلوگرم وزن کمتری دارد. برای برخی از قطعات این خودرو از تیتانیوم استفاده شده است.

لکسوس برای مدل Track Edition از فیبرکربن استفاده کرده است. این خودرو به صورت استاندارد از سقف و همچنین کاپوت فیبر کربنی بهره می برد که کاهش وزن آن را در پی دارد. این محصول در مقایسه با نمونه استاندارد خود دارای بدنه آیرودینامیک تری است.

این خودروی ژاپنی به یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که قدرتی برابر با 472 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. شتاب لکسوس RC F Track Edition برابر با 3.96 ثانیه بوده و سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 270 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید