عذرخواهی رئیس هلال‌احمر از مردم لرستان

کدخبر: ۲۷۶۰۵۳
اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت کمبودهای احتمالی، گفت: تلاش کردیم با اعزام نیروهای عملیاتی به مردم سیل‌زده خدمت کنیم؛ اکنون وضعیت قابل قبول است و با برنامه‌ریزی می‌توان مشکلات را رفع کرد.

به گزارش اقتصادنیوز علی‌اصغر پیوندی در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: علاوه بر آسیب به واحدهای مسکونی و زمین‌های کشاورزی، خرابی‌های بسیاری در بخش زیرساخت‌ها، محورهای مواصلاتی و پل‌ها در پلدختر به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر همگام با دیگر نیروهای امدادی تلاش کرده که در نخستین لحظات در کنار مردم سیل‌زده لرستان حضور یابد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انتقال 3 هزار و 500 سیل‌زده لرستانی توسط بالگردهای این جمعیت افزود: 250 تن موادغذایی و اقلام امدادی طی این چند روز اخیر توسط بالگردها جابه‌جا شده است.

اکنون وضعیت قابل قبول است

پیوندی بیان داشت: تلاش جمعیت هلال‌احمر در کنار دیگر نهادها همچون سپاه، ارتش و نیروهای امدادی سبب شد تا حدودی آرامش به منطقه باز گردد.

وی تصریح کرد: اگرچه مشکلات بسیاری در پلدختر وجود دارد اما اکنون وضعیت قابل قبول است و با برنامه‌ریزی و صبر می‌توان مسائل را مرتفع کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت برخی  کمبودها در امدادرسانی گفت: تلاش کردیم با اعزام نیروهای عملیاتی، مواد غذایی و اقلام امدادی به مردم سیل‌زده خدمت کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید