تمدید 2 ماهه اعزام به خدمت مشمولان مناطق سیل زده

کدخبر: ۲۷۶۲۱۵
اقتصادنیوز: سازمان وظیفه عمومی با صدور اطلاعیه ای تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق سیل زده را به مدت 2 ماه تمدید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، نیروی انتظامی در اطلاعیه روز شنبه خود آورده است: مشمولان ساکن شهرستان‌ها و روستاهای استان‌هایی که دچار سیل‌زدگی شده‌اند، در صورت تمایل می توانند موعد اعزام خود را به مدت یک تا 2 ماه تمدید کنند.
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای می افزاید: مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت را تا پایان فروردین ماه سال 98 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است: مشمولانی که سهمیه نیروهای سپاه، ارتش و وزارت دفاع هستند طبق ماه‌های گذشته در تاریخ 19 فروردین ماه اعزام می شوند، همچنین اعزام مشمولان سهمیه نیروی انتظامی، این ماه به طور استثنا در تاریخ 25 فروردین ماه انجام می‌شود، این دسته از مشمولان باید در تاریخ‌های ذکر شده، خود را معرفی کنند.
سازمان وظیفه عمومی در ادامه این اطلاعیه آورده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ نیز باید ساعت 6 صبح و مشمولان ساکن سایر استان‌ها ساعت هفت صبح در تاریخ‌های اعلامی مذکور، در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
بر همین اساس، مشمولان مناطق سیل زده باید با مراجعه حضوری به وظیفه عمومی شهر یا مرکز استان محل سکونت یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.
در اطلاعیه ناجا آمده است: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند از طریق دفاتر (پلیس+10) برگ مذکور را دریافت کنند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماد 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان دربرخواهد داشت.
همچنین متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی @ sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید