صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال

کدخبر: ۲۷۶۲۲۲
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران ـ شمال به علت قصور درباره سیل در سرخ‌دره خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز حاجی رضا شاکرمی در گفت‌وگو با تسنیم در کرج اظهار داشت: دستورات متعددی به کلانتری‌های حوزه محور کرج-چالوس درباره چند روستایی که احتمال داشت در مسیر سیل قرار بگیرند صادر شد.

دادستان کرج ادامه داد: مخزن سد امیرکبیر و طالقان به طور لحظه به لحظه مورد پیگیری قرار گرفت و حمایت‌های لازم برای پشتیبانی به عمل آمد.

خسارت سیل به 13 هزار کیلومتر از راه‌های کشورموکب بسیجیان فهرجی در مناطق سیل‌زده راه‌اندازی می‌شودارسال 2 تریلی آب آشامیدنی به مناطق سیل‌زده لرستان از سوی آستان مقدسه حضرت معصومه(س)

وی با اشاره به صورت گرفتن قصور درباره سیل در سرخ دره از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران ـ شمال درباره حادثه سیلاب اخیر خبر داد و بیان کرد: اقدامات برخی از پیمانکاران آزادراه شمال سبب شده بود تا سیل به سمت یکی از روستا‌ها رود، اما با اقدام به موقع از این اتفاق جلوگیری شد.

شاکرمی با بیان اینکه پیمانکاری بیل مکانیکی را در اختیار افراد محلی قرار داده بود و در این ایام بستر رودخانه را تصرف می‌کردند، افزود: در این‌باره پرونده‌ای تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید