حسن روحانی خط 6 متروی تهران را افتتاح کرد/ افتتاح دو طرح در حوزه مسکن و محیط زیست

کدخبر: ۲۷۶۳۵۱
اقتصادنیوز: افتتاح سه ایستگاه مترو و بهره‌برداری از ۱۲۵۰ هکتار جنگل‌کاری و ۳۲۴ واحد مسکونی صبح امروز در تهران با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، افتتاح این طرح‌ها در قالب سفر استانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به جنوب تهران انجام می‌شود.

نخستین طرح، بهره برداری از سه ایستگاه خط شش مترو تهران است که به طول ۹ کیلومتر از نیمه جنوبی آن، در ۳ ایستگاه میدان شهدا، بعثت و دولت آباد انجام می‌شود.

همچنین بهره برداری از طرح ۱۲۵۰ هکتاری جنگل‌کاری در جنوب تهران و ۳۲۴ واحد مسکونی در قالب مسکن امید از دیگر طرح‌هایی است که امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس و همزمان انجام خواهد شد.

بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران توسط روحانی افتتاح شد

بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران با طول ۹ کیلومتر صبح امروز یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به بهره برداری رسید.

۹ کیلومتر از خط ۶ مترو شامل سه ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا می‌شود و ایستگاه میدان شهدا نیز در تقاطع با خط ۴ قرار گرفته است تا امکان سفر میان خطوط ۶ و ۴ وجود داشته باشند.

خط ۶ مترو تهران با طول ۳۲ کیلومتر در ۲۷  ایستگاه طراحی شده است که از دولت آباد شهر ری آغاز می شود و تا سولقان ادامه دارد.

۱۵ کیلومتر دیگر از بخش شمالی خط ۶ نیز با ۶ ایستگاه تا محدوده اشرفی اصفهانی قرار است تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک