ترامپ: در خیابان‌های ایران اعتراض‌های مختلفی در جریان است

کدخبر: ۲۷۶۳۶۸
اقتصادنیوز: ترامپ در تازه‌ترین ادعاهای خود با دفاع از خروج آمریکا از برجام، این توافق را یکی از بدترین توافق‌های تاریخ دانست و در سخنانی بی‌اساس مدعی شد که در خیابان‌های ایران اعتراض‌های مختلفی در جریان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، ژاپن تایمز نوشت، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع سالانه «ائتلاف یهودی‌های جمهوری‌خواه» به ارائه نظراتش درباره خروج آمریکا از برجام پرداخت.

ترامپ با دفاع از تصمیمش مبنی بر خروج از توافق با ایران گفت: «سال گذشته آمریکا را از یکی از بدترین  توافق‌های تاریخ، یعنی توافق هسته‌ای ایران خارج کردم. آنها(ایران) به دنبال نابودی اسرائیل بودند.»

وی در ادامه مدعی شد: «اکنون ما شدیدترین تحریم‌ها را در مورد ایران اعمال کرده‌ایم و ایران دیگر آن کشوری نیست که زمان به قدرت رسیدن من بود.»

ترامپ در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: «وقتی من به  ریاست‌جمهوری آمریکا رسیدم در یکی از اولین جلساتم به پنتاگون رفتم. با افسران و ژنرال‌‌های مهم دیدار و گفت‌وگو کردم. متوجه شدم در ۱۴ منطقه مختلف که درگیری‌های خطرناکی در آن در جریان بود، ایران حضور دارد. اما الان شرایط تغییر کرده‌ است. اکنون در خیابان‌های ایران اعتراض‌های مختلفی در جریان است و اقتصادشان دچار مشکل شده‌است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید