کاروان نیروهای جهادی مجلس به مناطق سیل‌زده اعزام شد

کدخبر: ۲۷۷۶۹۴
اقتصادنیوز: کاروان نیروهای جهادی مجلس شورای اسلامی به همراه محموله حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی به منظور ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، کاروان نیروهای جهادی مجلس شورای اسلامی جهت ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده صبح امروز (یکشنبه 25 فروردین ماه) به استان لرستان اعزام شد.

در همین رابطه سید سعید فانی در تشریح جزییات اعزام این کاروان به مناطق سیل‌زده استان لرستان، گفت: هفته گذشته گروه پیش رو برای ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام شدند که در پی آن دو کمپ در شهرستان پلدختر احداث شد که یکی از آنها در شهر و دیگری هم در یکی از روستاهای اطراف آن برپا شده است.

مدیر کل توسعه منابع انسانی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: روز گذشته چند دستگاه کامیون حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی که با استفاده از مبالغی که توسط نمایندگان و کارکنان مجلس به منظور کمک به مناطق‌سیل‌زده جمع‌آوری شده بود، تهیه شده و به این منطقه ارسال شد و امروز نیز اولین تیم گروه جهادی مجلس شورای اسلامی به این منطقه اعزام شد که در این منطقه مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به ترکیب این تیم جهادی، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر هفته گروهی 25 نفره از مجلس شورای اسلامی جهت خدمات‌رسانی به پلدختر اعزام می‌شوند و در پایان هفته نیز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت بر روند ارائه خدمات به این منطقه سفر خواهند کرد.

مدیر کل توسعه منابع انسانی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: محموله‌های ارسال شده به مناطق سیل‌زده استان لرستان حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی است که هر هفته به پلدختر ارسال می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید