حمله نماینده دموکرات به ترامپ: کار لعنتی خودت را بکن

کدخبر: ۲۷۸۱۵۵
اقتصادنیوز: یک نماینده دموکرات کالیفرنیا از اظهارنظر‌های دونالد ترامپ درباره امور مختلف انتقاد کرد و از او خواست کار خودش را انجام دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل نوشت، «اریک سوآلول»، نماینده دموکرات کالیفرنیا در مجلس نمایندگان که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ هم نامزد شود، روز گذشته (دوشنبه) از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل دخالت در امور مختلف انتقاد کرد.

وی در توییتر خطاب به دونالد ترامپ نوشت: توصیه تغییر نام هواپیما برای شرکت بوئینگ. توصیه مربوط به آتش نشانی برای فرانسه. کار لعنتی خودت را انجام بده!

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در واکنش به وقوع آتش سوزی در کلیسای نوتردام پاریس، در توییتر خود نوشت: واقعا تماشای آتش سوزی بزرگ در کلیسای نوتردام وحشتناک است. شاید بتوان از هواپیما‌های آب پاش برای مهار آتش سوزی استفاده کرد. باید سریع عمل کنید.

دونالد ترامپ روز گذشته حتی توصیه‌ای هم برای شرکت بوئینگ داشت. وی در توییتر خود نوشت: اگر من جای شرکت بوئینگ بودم، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس را تعمیر می‌کردم، چندین ویژگی منحصربه فرد به آن اضافه می‌کردم و نام این هواپیما را به یک نام جدید تغییر می‌دادم. هیچ محصولی تاکنون تا این حد آسیب ندیده است.

بعدازظهر روز گذشته یک آتش سوزی در کلیسای نوتردام در مرکز پاریس رخ داد. مقامات فرانسه هنوز در حال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند. نتایج اولیه تحقیقات نشان می‌دهد که آتش سوزی در این کلیسا عمدی نبوده و احتمالا هنگام تعمیرات رخ داده است. این آتش سوزی باعث فرو ریختن برج ناقوس کلیسا شد؛ اما بنای اصلی ساختمان فرو نریخت.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس هم در شش ماه گذشته دو بار دچار سانحه مرگبار شد. در اکتبر سال گذشته میلادی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ مکس در آب‌های دریای جاوه ۱۸۹ کشته برجای گذاشت. حدود شش ماه بعد هم یک بوئینگ ۷۳۷ مکس دیگر در حال پرواز از اتیوپی به نایروبی بود که دچار سانحه شد و همه ۱۵۷ مسافر آن جان باختند. به دنبال آن بسیاری از کشور‌ها استفاده از این مدل هواپیما و یا پرواز آن را در حریم هوایی خود ممنوع اعلام کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید