به دنبال دومین شکست پیاپی تراکتورسازی در لیگ

درگیری در تبریز بالا گرفت + عکس

کدخبر: ۲۷۸۷۰۵
دومین شکست برای تراکتورسازی طی دو هفته اخیر باعث شد تا هواداران این تیم در پایان بازی جنجال بزرگی را شکل دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، بعد از شکست هفته گذشته تراکتورسازی برابر سپیدرود که با جنجال زیادی همراه شد، آنها امیدوار بودند اینبار در تبریز و با حمایت هواداران خود برابر پیکان به برتری دست یابند و به جمع مدعیان بازگردند.

حواشی یک هفته اخیر بعد از شکست مقابل سپیدرود که پای شایعات زیادی از شرط بندی بازیکن این تیم تا اخراج محسن فروزان از تیم را شکل داد در نهایت باعث شد تراکتورسازی با تمرکز مناسبی در این بازی حاضر نشود و بعد از دریافت گل از پیکان موفق به جبران آن نشد.

جنجال اما بعد از سوت پایان بازی توسط موعود بنیادی فر شکل گرفت؛ یکی از هواداران تراکتورسازی با عبور از سد نیروی امنیتی حاضر در استادیوم به سمت مسعود شجاعی کاپیتان این تیم رفت و در حرکتی عجیب و باورنکردنی یک سیلی به او زد. در شرایطی شجاعی مات این حرکت مانده بود، دیگر بازیکنان تیم به صحنه وارد شدند و اشکان دژآگه درگیری فیزیکی با این هوادار جنجالی را رقم زد که با وساطت نیروی انتظامی همراه شد.

photo_2019-04-19_20-52-06

photo_2019-04-19_20-50-39

photo_2019-04-19_20-52-01

حرکت این هوادار اما جو استادیوم را کاملا بهم زد. شعارهای تند هواداران این تیم و پرتاب صندلی به سمت زمین باعث شد تا گارد ویژه استادیوم حالت تدافعی بگیرد. لحظاتی بعد زنوزی، مالک این باشگاه هم به وسط چمن رفت و قصد داشت به گمان خود با سود بردن از محبوبیتش هواداران را به آرامش فرابخواند. هواداران این تیم اما سرخورده از دومین شکست پیاپی که شانس دستیابی آنها به قهرمانی را کاهش داده بود بی توجه به این موضوع به پرتاب صندلی به سمت مالک خود پرداخته و با شعار او را بدرقه کردند تا زنوزی در میان گارد همراهان از جایگاه خارج شود.

photo_2019-04-19_20-51-58

در ادامه این درگیری‌ها به بیرون استادیوم نیبز کشیده شد؛ هواداران خشمگین تراکتورسازی به درگیری با نیروی انتظامی پرداخته تا پای گادرد ویژه به میان بیاید. شدت درگیری‌ها تا به این لحظه به حدی بوده که طبق تصاویر و ویدئوهای ارسالی چندین هوادار و نیروی انتظامی با آسیب مواجه شده اند.

گارد ویژه هم اکنون با حضور در تپه‌های اطراف استادیوم به دنبال متفرق کردن هواداران هستند و این در حالی است که ممانعت هواداران برای خروج از منطقه با اقدامات امنیتی همراه شد و آنها قصد داشتند با اتومبیل آبپاش و دیگر اقدامات آنها را به سمت منازل خود روانه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید