تعرفه ویزیت پزشکان 10 درصد گران شد

کدخبر: ۲۷۸۸۳۵
اقتصادنیوز: رئیس نظام پزشکی استان همدان از افزایش ۸ تا ۱۰ درصدی تعرفه پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا مدرکیان رئیس نظام پزشکی  استان همدان بیان کرد: افزایش تعرفه ویزیت پزشکان حداکثر ۱۰ درصد است که از یکم اردیبهشت ماه در همدان اجرایی می‌شود.

وی به افزایش تعرفه هزینه‌های بستری اشاره کرد و گفت: در بخش k حرفه‌ای که مربوط به دستمزد پزشکان  است هیچ گونه افزایش تعرفه‌ای رخ نداده، اما در بخش k فنی که مربوط به هزینه تجهیزات و کیت‌های آزمایشگاهی است، ۲۵ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان در خصوص نرخ تعرفه‌های پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص ابراز کرد: تعرفه ویزیت پزشکان و دندانپزشکان عمومی ۲۷ هزار تومان است که با ارائه دفترچه بیمه، ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان از بیمار دریافت می‌شود.

مدرکیان افزود: تعرفه  ویزیت  پزشکان و دندانپزشکان متخصص نیز ۴۱ هزار تومان است که درصورتیکه بیمار دارای دفترچه بیمه باشد حق پرداختی بیمار ۲۹ هزار و ۸۷۰ تومان است.

وی اضافه کرد: تعرفه ویزیت آزاد پزشکان فوق تخصص، فلوشیپ و متخصص روانپزشکی نیز ۵۲ هزار تومان است که با ارائه دفترچه درمانی به ۳۸ هزار و ۵۶۰ تومان از بیمار دریافت می‌شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با تاکید بر اینکه نصب تعرفه‌ها در اتاق انتظار و محل دید بیماران، الزامی است، بیان کرد: درصورت بروز هر گونه تخلف، با پزشکان متخلف برخورد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید