مذاکره تراکتور سازی با مهدی رحمتی؟

کدخبر: ۲۷۹۲۱۱
اقتصاد نیوز: با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ هجدهم گمانه زنی های زیادی درمورد نقل و انتقالات به وجود آماده است.
مذاکره تراکتور سازی با مهدی رحمتی؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فوتبالی، شماره یک‌ها همیشه زیر ذره بین هستند و گاهی با یک اشتباه کوچک بخش زیادی از اعتبار خود را مقابل هواداران تیمشان از دست می دهند.

 مهدی رحمتی و محسن فروزان دروازه بانانی هستند که در شروع سال 98 حواشی زیادی را تجربه کردند. حواشی دربی پایتخت حسابی برای شماره یک آبی ها گران تمام شد و سکوها شعار حیا کن رها کن علیه او سر دادند و شنیده شد رحمتی عنوان کرده در پایان فصل از استقلال جدا می شود. ضمن اینکه قرار داد او در پایان فصل با آبی‌ها تمام می شود. 

محسن فروزان هم که روزهای خوبی را در بازگشت دوباره به تراکتور سازی در لیگ هجدهم تجربه می کرد در بازی با سپیدرود حسابی خشم تبریزی ها را برانگیخت و بلافاصله بعد از سوت پایان بازی توسط محمدرضا زنوزی مالک تراکتور سازی از تیم کنار گذاشته شد. بعد از فروزان محمدرضا اخباری که حدود یک سال از میادین دور بود، هفته گذشته مقابل پیکان درون دروازه تراکتور قرار گرفت اما اخباری هم روی تک گل بازی مقصر بود تا تراکتور سازی سه امتیاز دیدار با پیکان را واگذار کند. 

حالا خبرهایی آمده که تراکتور سازی و رحمتی با توجه به پایان قرارداد شماره یک آبی ها با استقلال در پایان فصل برای همکاری در لیگ نوزدهم  تمایل دارند. با توجه به تجربه ناموفق رحمتی در ملحق شدن به تیمی بدون تماشاگر همچون پیکان و پراکندگی بالای گلرهای اول در تیم های مختلف به نظر می رسد تبریز مقصد احتمالی رحمتی در پایان فصل باشد چراکه تراکتورسازی نیاز مبرم به یک گلر باتجربه 6 دانگ همچون رحمتی دارد. البته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای جدایی رحمتی را تکذیب کرد و باشگاه استقلال با انتشار بیانه ای تمام شایعه های نقل و انتقالاتی را رد کرد.

شفر اشکان را می خواهد؟

حضور اشکان دژاگه در فوتبال ایران با خوشبختی همراه بود. او در اولین بازی ملی خود 2 گل برای ایران به ثمر رساند و کیفیت فنی و اخلاقى او باعث شد محبوبیت زیادی میان فوتبال دوستان ایرانی کسب کند. دژاگه در ابتدای لیگ هجدهم همراه مسعود شجاعی راهی تبریز شد تا در سال‌های پایانی فوتبالش نه برای استراحت بلکه برای درخشش و خوشبختی تبریزی ها پیراهن قرمز را بر تن کند. دژاگه بمب نقل و انتقالات لیگ هجدهم بعد از حضور در تراکتور سازی در یک مصاحبه اعلام کرد پیش از تفاهم با تراکتور با شفر برای حضور در استقلال جلسه ای داشته است اما در نهایت راهی تراکتور سازی شد. حالا شنیده می شود شفرعلاقه زیادی به جذب دژاگه دارد با توجه به قرار داد سه ساله و بند های مختلف در قرار داد ستاره تراکتور این احتمال وجود دارد او به راحتی رضایت تراکتوری ها را برای آبی پوش شدن بگیرد اما این احتمال هم وجود دارد رحمتی و دژاگه میان تراکتورسازی و استقلال معاوضه شوند. در هر حال با توجه به اینکه سرمربیان سپاهان و ذوب آهن، امیرقلعه نویی و علیرضا منصوریان هستند و با رحمتی خاطرات مشترک خوبی ندارند، تصور حضور رحمتی در این دو تیم سخت است و شاید به همین دلیل نام تراکتورسازی مطرح شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید