چگونه با گوشی اندرویدی پرینت بگیریم؟

کدخبر: ۲۷۹۴۴۷
​اقتصاد نیوز:تا پیش از این کاربران دستگاه‌های موبایلی موظف بودند اطلاعات خود را روی سرویس‌های پردازش ابری ذخیره کنند تا امکان چاپ آنها فراهم شود. ولی گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم‌اکنون امکان اتصال به چاپگر را برای شما فراهم می‌کنند.
چگونه با گوشی اندرویدی پرینت بگیریم؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایران آنلاین، کاربردی شدن گوشی‌های هوشمند باعث شده است در بسیاری از موارد مجبور شوید برخی اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌های موبایلی را چاپ کنید. ولی چطور می‌شود گوشی هوشمند را به چاپگر متصل کرد؟ برای این اتفاق باید یک دستگاه چاپگر با قابلیت پشتیبانی از اتصال بی‌سیم در اختیار داشته باشید. تا پیش از این کاربران دستگاه‌های موبایلی موظف بودند اطلاعات خود را روی سرویس‌های پردازش ابری ذخیره کنند تا امکان چاپ آنها فراهم شود. ولی گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم‌اکنون امکان اتصال به چاپگر را برای شما فراهم می‌کنند.

برای این اتفاق باید به بخش تنظیمات در گوشی هوشمند اندرویدی مراجعه کنید. با توجه به اینکه بخش اضافه کردن و مدیریت چاپگر برای تعامل با گوشی در دستگاه‌های اندرویدی مختلف از مسیرهای متفاوت ارائه می‌شود، بهتر است از آیکون ذره‌بین در قسمت بالای بخش تنظیمات کمک بگیرید و سپس عبارت Print یا Printing را در آن جست‌وجو کنید.

پس از یافتن بخش مورد نظر وارد آن شوید. در این قسمت لیستی از سرویس‌های مخصوص چاپگر ارائه شده است و از بین آنها گزینه Cloud Print را انتخاب کنید. سپس یک منو برای شما باز می‌شود و آیکونی که با علامت سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای صفحه نمایان شده است را برگزینید. در این بخش گزینه Add Printer یا اضافه کردن چاپگر موجود است که به کمک آن می‌توانید چاپگر جدید را به لیست چاپگرهای همگام‌سازی شده با خدمات ابری گوگل اضافه کنید.

با انتخاب این گزینه دستگاه اندرویدی به‌صورت خودکار شروع به جست‌وجو می‌کند تا چاپگر جدید را در لیست خود اضافه کند. با طی کردن مراحل یاد شده چاپگر به کمک فناوری بی‌سیم بلوتوث یا وای-فای به گوشی هوشمند اندرویدی متصل می‌شود و شما از طریق سرویس پردازش ابری گوگل می‌توانید فایل‌های خود را براحتی به پرینتر انتقال دهید تا آنها را چاپ کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید